Instrucións votacións Consello Escolar familias

De acordo coa Convocatoria do día 10 do mes en curso, o próximo día 29 de novembro, martes, en horario de 9.05 a 9.50 / 13.15 a 14.00 h  e de 17.00 a 18.00 hs., celebrase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do Colexio. Enlace á circular coas instrucións para votar

Teatro en galego

Na xornada de teatro de onte o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º gozou e aprendeu practicando os ditos e os xogos tradicionais co grupo Migallas Teatro.

Presentación candidaturas Consello Escolar pais/nais e titores legais

Unha vez finalizado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no CONSELLO ESCOLAR do Centro, segundo convocatoria do mes en curso, a XUNTA ELECTORAL deste colexio fai pública a relación de nomes das/os candidatas/os que se presentan á referida elección. Pódese consultar nos taboleiros do centro a relación de presentación de candidaturas.

Segundo o establecido no artigo 41 do Decreto 374/1996, do 17 de outubro (DOG do 21) corresponde elixir no presente proceso electoral a 2 pais/nais, dun total de 5 que debe ter o Consello Escolar. Os outros 3 representantes de pais/nais continúan como consecuencia da súa elección anterior no ano 2021, sendo un deles proposto pola ANPA.

2022-23

Publícase o calendario definitivo tras a aprobación pola Xefatura Territorial do 2 de maio como día non lectivo do centro.

Descarga calendario CEP Celso Emilio Ferreiro

DATAS DE INTERESE
Inicio das clases
-Infantil, primaria e secundaria
8 de setembro de 2022

Fin das clases

-Infantil, primaria e secundaria
21 de xuño de 2023

Períodos de vacacións

-Nadal Do 23 de decembro de 2022 ao 6 de xaneiro de 2023 (ambos inclusive)
-Entroido 20-21-22 de febreiro de 2023
-Semana Santa Do 3 ao 10 de abril de 2023 (ambos inclusive)

Días non lectivos

-Día do ensino
31 de outubro de 2022
-Día non lectivo 2 de maio de 2023

Días festivos

-Día da Hispanidade 12 de outubro de 2022
-Día de Todos os Santos
1 de novembro de 2022
-Día da Constitución
6 de decembro de 2022
-Día da Inmaculada 8 de decembro de 2022
-Día da Reconquista
28 de marzo de 2023
-Día do Traballo 1 de maio de 2023
-Día das Letras Galegas 17 de maio de 2023

Orde calendario escolar (DOG 02-06-2022)

Inauguración ximnasio

Tras o remate das obras de remodelación e acondicionamento do ximnasio recibimos a visita do Xefe Territorial de Educación da provincia de Pontevedra, D. César Pérez Ares, e do alcalde da nosa cidade, D. Abel Caballero Álvarez, para a súa inauguración.

O noso agradecemento ás autoridades presentes no acto e agardamos que o noso alumnado goce durante moitos anos deste renovado espazo.

Xornadas de cine submarino de 5º e 6º

Todo o alumnado de 5º e 6º, asistiu no Teatro Afundación, á XXXI Semana de Cine Submarino Universidade de Vigo, organizada polo Vicerreitorado de Extensión Universitaria. Visualizamos dous cortos, un da Cofradía de Pescadores de Vigo, polo seu traballo de limpeza da contorna mariña, na campaña Mar limpo, mar vivo  e a segunda  proxección  Expedition Deep Ocean: Océano Índico, onde afondamos na  profunda fosa  mariña de Xava, no Índico,  no seu relevo e fauna mariña.

Eleccións Consello Escolar familias

Achégase documento coa convocatoria de representantes de nais, pais e titores legais ao Consello Escolar segundo a resolución do 19 de setembro de 2022 (DOG 30/09/2022). Enlace

Magosto 2022

Tempo de castañas, tempo de xogos!

Volvemos á nosa habitual celebración do Magosto cunha degustación deste froito de outono que nos prepararon familias e ANPA.

Pero antes tocaban xogos tradicionais por equipos coa colaboración de dúas profes do IES Álvaro Cunqueiro e un grupo de alumnado de 4º da ESO.

O noso agradecemento a todas as persoas que nos axudastes a preparar a celebración desta festa.

Visita a exposición de Arte Cubano de 6º nivel

O alumnado de sexto nivel, no mes de outubro, visitou a sala de exposicións de Afundación, coa exposición de Arte Cubana, e recibir un obradoiro de STEAM sobre iniciación a programación.

Pasámolo xenial afondando na cultura cubana!!

Samaín 2022

Sama, Sama, Samaín que pasaches por aquí deixándonos:

-Unha decoración de ultratumba que nos mergullou no mundo da escuridade e das criaturas horripilantes.

-Unha exposición de cabazas que, grazas á colaboración das familias, invadiron a entrada do colexio.

-Disfraces arrepiantes a mogollón.

-Lendas terroríficas na escuridade do salón de actos con dúas nais moi artistas (Alba e Olalla).

-Un Tragamedos onde botamos todos os nosos medos para durmir mellor esta noite e uns conxuros moi especiais.

-Unha aula de inglés que se converteu no inframundo cuns invitados terroríficos que nos acompañan cada ano e onde xogamos e cantamos para espantar os nosos medos co noso Halloween.

-E unha improvisación musical de última hora coa que o profe Isma e o profe Emilio, xunto cun grupo de alumnado, obsequiaron ás persoas que decidiron pasar pola biblio no recreo.

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra