Saltar navegación

2. CONCRECIÓN CURRICULAR

COMUNICACIÓN E REPRESENTACIÓN DA REALIADE

COMPETENCIAS ESPECÍFICAS COMPETENCIAS CLAVE CRITERIOS DE AVALIACIÓN

CE4

CCL - CPSAA - CC

CA5.2

CA5.4

SABERES BÁSICOS
  • Os contos tradicionais como elemento transmisor de cultura e xerador de debates con relación a estereotipos de xénero.
  • A biblioteca de centro e de aula como recurso de aproximación á literatura.

CRECEMENTO EN HARMONÍA

COMPETENCIAS ESPECÍFICAS COMPETENCIAS CLAVE CRITERIOS DE AVALIACIÓN

CE4

CCL - CPSAA - CC

CA4.1.

CA4.3

SABERES BÁSICOS
  • Resolución de conflitos xurdidos nas interaccións sociais.
  • Asentamentos e actividades da contorna.

DESCUBRIMENTO E EXPLORACIÓN DA CONTORNA

COMPETENCIAS ESPECÍFICAS DESCRITORES OPERATIVOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN

CE2

CCL - CPSAA - CC

CA2.2

SABERES BÁSICOS
  • Estratexias para propoñer solucións: creatividade, diálogo, imaxinación e descubrimento.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)