Vales complementarios para a adquisición de material escolar

Todas aquelas familias beneficiarias dos vales para a adquisición de material escolar, tedes á vosa disposición os novos vales complementarios. O seu importe é de 25 euros que terán que ser empregados preferentemente antes do vindeiro 1 de decembro.

Poderedes recollelo no horario especificado na mensaxe que recibiste por Abalar.

Ilustración de icono de dibujos animados de concepto de notas con papel y  lápiz | Vector Premium

Plan Dixital de Centro

No arquivo adxunto podedes consultar o Plan Dixital do CEIP de Valeixe.

Listaxe de libros para o vindeiro curso escolar 22-23

No seguinte arquivo adxunto podedes atopar a listaxe de libros correspondente ao vindeiro curso 22-23.

A LISTAXE DE MATERIAL DE AULA, será facilitada a principio de curso.

Orde do 25 de xaneiro de 2.022

No arquivo adxunto tedes a modificación curricular froito da Orde do 25 de xaneiro de 2.022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de Educación Primaria, de Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato no Sistema Educativo de Galicia.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS

Bo día,

O mércores 7 de xullo publicarase, no taboleiro de anuncios do centro, a listaxe provisional de admitidos no fondo de libros. Se o centro non se puxo en contacto con vós esta semana e vos comunicou o contrario, é que vos corresponde o total da axuda. O prazo de reclamación é de dous días a partir da publicación.

O luns 12 farase entrega dos vales correspondentes entre as 11 e 14 horas.

Para calquera dúbida atenderémosvos a través do correo electrónico do colexio.