Teléfono: 886 15 11 11 Fax: 886 15 11 12

PROCEDEMENTO PARA ADMISIÓN DE ALUMNADO

Publicado no DOG do martes 22 de decembro o procedemento para a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

ORDE do 18 de decembro de 2020

Reforma da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se modifica o prazo para realizar a RESERVA DE PRAZA nos centros adscritos

Alumnado ao que vai dirixido

(6º de Primaria)

"O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición (no noso caso o IES Illa de Ons), para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A e ANEXO I bis)que se publica como anexo I da presente orde. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 11 de xaneiro e o 8 de febreiro de cada ano".

FESTIVAL DE NADAL 2020

Novembro mes da Ciencia

Vídeo resumo dos experimentos realizados polos nenos/as durante o pasado mes de novembro.

MENÚ DO COMEDOR PARA O MES DE DECEMBRO