FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Informamos ás familias da publicación ORDE DO 10 DE MAIO DE 2023 do fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria, ESO e educación especial.

O prazo de presentación das solicitudes vai do 20 de maio ao 21 de xuño do 2023 (ambos inclusive) para E.P. e  E.S.O. No caso do alumnado que se matricula en 1º da ESO deben presentar a solicitude no IES no que foron admitidos/as. As familias que precisen a solicitude impresa poden solicitala na Secretaría do centro.

Documentación a presentar:

· Anexo 1 e Anexo 2 cubertos e asinados correctamente (dispoñibles nos arquivos adxuntos)

· Copia do libro de familia ou similar

· En caso de separación, divorcio ou cambios na custodia, copia das sentencias ou resolucións xudiciais.

Lembrade que os datos da renda solicitados corresponden ao exercicio 2021

ANEXO 1.pdf1.61 MB