Skip to Content

Secretaría, Admisión e matriculación, Libros de texto, Impresos

ADMISIÓN ALUMNADO PARA CURSO ESCOLAR 2024-2025

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024- 2025

Comeza o proceso para a presentación de solicitudes de admisión para o noso centro.

Información básica:

QUE NORMATIVA O REGULA?

- Decreto 13/ 2022, do 3 de febreiro.

- Orde do 21 de outubro de 2022.

CAL É O PRAZO?

Prazo de presentación das solicitudes: do 1 ao 20 de marzo ( ambas inclusive).

QUE DOCUMENTACIÓN DEBO PRESENTAR?

• A solicitude: ED550B para descargala poden pulsar os seguintes enlaces:

SOLICITUDE EN GALEGO

SOLICITUDE EN CASTELÁN

• Documento acreditativo de representación: o DNI/NIE/ PASAPORTE ou copia e orixinal do libro de familia. 

• En caso de separación ou divorcio , sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do menor.

COMO PODO PRESENTAR A SOLICITUDE?

- Cubrir a solicitude a través da aplicación ADMISIÓN ALUMNADO, e asinala na Sede electrónica , coa Chave 365 ou certificado dixital.

 - Cubrir a solicitude a través da aplicación ADMISIÓN ALUMNADO e presentala na Secretaría do centro en horario de 09:00 a 14:00. 

DISPOÑEN DUN MANUAL NESTE ENLACE: MANUAL PARA AS FAMILIAS

- Cubrir manualmente a solicitude ( ou ben descargándoa ou ben recolléndoa na Secretaría do colexio) e presentala na Secretaría do centro en horario de 09:00 a 14:00.

CANTAS PRAZAS SE OFERTAN NO CEIP SAGRADA FAMILIA?

(Poderán ser modificadas seguindo os dictames da comisión de escolarización)

- 4º EDUCACIÓN INFANTIL (nacidos no 2021) : 34 + 6 * NEAE

- 5º EDUCACIÓN INFANTIL ( nacidos no 2020): 8

- 6º EDUCACIÓN INFANTIL ( nacidos no 2019): 2

- 1º EDUCACIÓN PRIMARIA ( nacidos no 2018): 3 +5* NEAE

- 3º EDUCACIÓN PRIMARIA (nacidos no 2016): 1

*NEAE: As prazas reservadas a alumnado con necesidades específicas de apoio educativo non adxudicadas poderán adxudicárselle ao resto do alumnado

 UNHA VEZ PRESENTADA A MIÑA SOLICITUDE CAL É O CALENDARIO A SEGUIR?

Publicación da listaxe provisional de admitidos-as: 25 de abril

Publicación da listaxe definitiva de admitidos-as: 15 de maio

Formalización da matrícula no centro dos admitidos-as :20 ao 30 de xuño

PODEDES VER MÁIS INFORMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN CLICANDO NA SEGUINTE IMAXE:

  Máis información sobre o centro e Educación infantil neste enlace

 

ADMITIDOS IES URBANO LUGRÍS

Comunicamos que todo o alumnado de 6º de E.P. que solicitou praza para 1º da ESO no IES URBANO LUGRÍS obtivo praza no mesmo.

No mes de xuño deberán formalizar a matrícula no IES. Avisarémolo dende o colexio.

PORTAS ABERTAS CURSO 2024-25

PREMA SOBRE A IMAXE PARA ACCEDER Á  INFORMACIÓN REFERIDA A SERVICIOS, CONTACTO, HORARIOS...

O prazo para a solicitud e  de admisión  no centro abranga dende o dia 1 ata o 20 de marzo de 2024. Nesta data publicarase na páxina web toda a información relativa ao proceso de admisión.

 Non dubides en contactar con nós no correo  ceip.sagrada.familia@edu.xunta.es  para resolver cálquera dúbida.

SOLICITUDE IES URBANO LUGRÍS

Seguindo o establecido na ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, comeza o prazo para a reserva de praza daquel alumnado de 6º de Educación Primaria que queira continuar os seus estudos da ESO no IES URBANO LUGRÍS ao que está adscrito o noso colexio.

O prazo para a presentación de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro ambos inclusive.

A solicitude pode cubrila dixitalmente na aplicación admisión alumnado e logo presentala asinada no centro ou en Sede electrónica

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargándoa no seguinte enlace, cubríndoa e presentándoa firmada na secretaría do noso colexio.

- IMPRESO ED550A.

* Esta solicitude tamén está a súa disposición na secretaría do cole e levarana o venres 12 de xaneiro as alumnas e alumnos de 6º.

Importante: A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras da alumna/o. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora o anexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento. 

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán o día 22 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Pode axudar este manual :

- MANUAL PARA FAMILIAS

O xoves 25 de xaneiro ás 19:00 horas, o IES URBANO LUGRIS invita ás nais e pais do alumnado de 6º a unha xornada de portas abertas onde poder visitar o centro e solventar dúbidas.

De non escoller o IES URBANO LUGRÍS, deberán presentar o IMPRESO ED550B no IES elexido entre o 1 e o 20 de marzo ambos incuídos, ou ben na Sede electrónica da Xunta ou na aplicación admisión de alumnos.

COMEZO DO CURSO: HORARIOS 1º DÍA E HORARIO HABITUAL

Benvidos/as ao novo curso

As clases comezarán o luns 11 de setembro. Coma sempre, o primeiro día  haberá un horario de entrada escalonado. A partir do día 12 o horario será de 9 a 14 horas en E. Primaria e de 09:05 a 13:50 en E. Infantil.

HORARIO LUNS 11 DE SETEMBRO E UBICACIÓN FILAS 

ENTRADA

09:00 -2º, 4º e 6º de E. primaria.

09:15 -6º de E. infantil.

09:30 -1º, 3º e 5º de E. primaria.

09:45 -5º de E. infantil.

4º de infantil -periodo adaptación.

UBICACIÓN FILAS

• Infantil en patio cuberto.

•1º, 2ºA, 2ºB e 3ºB de EP no patio de columnas.

• 2ºC, 3ºA, 3ºC e 4º de EP patio cuberto.

• 5º e 6º de E.P.  aos lados da  porta de entrada do patio de columnas.

SAIDAS

• Infantil: 13:50 por patio cuberto. 

• 1º y 2ºA, 2ºB e 3ºB de E.P: 14:00 Por porta patio columnas. 

• 2ºC, 3ºA, 3ºC e 4º de EP: 14:00 Por porta patio cuberto. 

• 5º y 6º E.P: 14:00 Porta principal diantera. 

HORARIOS E UBICACIÓN DE FILAS DE ENTRADA E SAIDA A PARTIR DO DIA 12

Entrada de Primaria ás 09:00 e Infantil ás 09:05.

Ubicación das filas na  entrada e as saídas será a mesma que a do primeiro día.

NOTA. Os alumnos de 10 ou máis anos poden saír sós do colexio previa autorización. Recomendamos esta autorización para axilizar a saída, ainda que vostedes lles recollan esperando na beirarrúa.

 

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. Prazo de entrega ata o 21 de xuño de 2023.

A solicitude será única para todos os fillos que estean no mesmo centro docente o curso 2022/23

Para máis información preme sobre a imaxe.

 

Ante calquera dúbida, contactar có centro no teléfono 881 960 316

 

BECAS NEAE CURSO 2023-2024

INICIO CURSO 2021-2022

As clases comezarán o día 9 de setembroA partires do 10 de setembro o horario será o seguinte:

Madrugadores: a partires das 07:30.

Apertura de portas exteriores 08:50

PRIMARIA
Entrada ás 09:00

Formación das filas: 

  • 1º e 2º de EP no centro do patio de columnas. 
  • 3º e 4º de EP patio cuberto.
  • 5º e 6º de EP patio de columnas (a ambos lados da porta de acceso).

Saída:  13:50(1º,2º,3º DE PRIMARIA)

            14:00 (4º,5º,6º DE PRIMARIA)

INFANTIL
Entrada:  09:05
Formación das filas: Patio cuberto
Saída: 13:40

Consulta aquí a información sobre o horario de madrugadores e saída do comedor.

Distribuir contido


by Dr. Radut