ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO PARA COLABORADORES DO COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN  COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021/2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021-2022, formar parte das listas de colaboración para as tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar poden cubrir e presentar a solicitude na dirección deste Centro.

O prazo para presentar a solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 20 de xullo. Podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, dende o 1 de setembro ata o 21 de decembro de 2021.

A documentación que debedes presentar é a seguinte:

• Solicitude firmada de colaborador.
  • Datos bancarios onde queredes o ingreso trimestral.
  • Certificación da base de datos do Rexistro Central de Delincuentes Sexuais de estar exentos deste tipo de delitos.

O  modelo de solicitude pode recollerse no centro ou descargalo no seguinte enlace:

IMPRESO PARA SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR 2021-2022.

AnexoTamaño
Sollicitude para colaborar no servizo do comedor escolar curso 2021-2022.pdf356.31 KB