CALENDARIO NA HONRA DE AVELINO DÍAZ

TRABALLOS REALIZADOS POLOS NENOS E NENAS PARA COLABORAR NA ELABORACIÓN DO CALENDARIO NA HONRA DO NOSO VECIÑO E ESCRITOR AVELINO DÍAZ

En colaboración coa Asociación Avelino Díaz de Meira, os nosos alumnos e alumnas coa súa gran creatividade, fixeron os debuxos que logo se empregarían para facer as distintas páxinas do calendario de mesa que dita Asociación elaboraría e editaría, doando máis de cen unidades ao noso centro. Para saber máis prema aquí.

Dar as grazas por este detalle, pois os calendarios servirán para recadar fondos para o noso comedor escolar.

A continuación podedes ver os debuxos seleccionados. Xa sabedes que os calendarios os está a vender a Anpa do noso centro a 3 euros a unidade, por se queredes colaborar.

Moitas grazas a todos e a todas.