HOMENAXE AOS NOSOS VECIÑOS E VECIÑAS OS FERREIROS E FERREIRAS DE RIOTORTO

CALENDARIO PARA RENDER UNHA HOMENAXE A FAVOR DOS NOSOS VECIÑOS E VECIÑAS OS FERREIROS DE RIOTORTO

Este curso 2019-2020, os alumnos e alumnas do centro, guiados polos mestres e mestras que colaboran no plan proxecta, adicarán o seu traballo ao estudo da profesión de ferreiros.

Todo o proxecto que reflexa o traballo realizado polos nenos e nenas xunto cos mestres e mestras poderá visualizarse a finais de curso no apartado do Plan Proxecta nesta web a finais de curso.

Entre algunha das actividades realizadas no proxecto, atópase a elaboración dun calendario honorífico coa intención de homenaxear aos nosos veciños e veciñas ferreiros e ferreiras que participaron con nós e non dudaron de compartir as súas experiencias e coñecementos cos nosos nenos e nenas.

MOITAS GRAZAS pola vosa entrega.

A continuación podedes ver unha pequena mostra do traballo que estamos a facer dende o colexio.

Agardamos que vos guste!