Educación Infantil

ACTUACIÓN DE PACO NOGUEIRAS

Onte, no colexio, tivemos a visita de Paco Nogueiras co seu espectáculo “Brinca vai de aquí a acolá “. Esta actuación forma parte das actividades de igualdade para o curso 2020-2021 organizadas pola ANPA do CEIP de Quiroga. As nenas e nenos de educación infantil desfrutaron moitisimo!!

Podedes acceder as fotos premendo na imaxe:

QUEDAR NA CASA (INFANTIL)

Actividades propostas pola profe Uxía para o alumnado de sexto de Educación Infantil #nosquedamosnacasa

CONTACONTOS IGUALDADE: Raquel Queizás

Hoxe tivemos a visita da contacontos Raquel Queizás, que coa presentación do espectáculo “Somos iguais. Contos pola Igualdade” fixo a delicia dos nosos nenos e nenas. Esta actuación foi financiada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia con fondos do Pacto de estado contra a violencia de xénero.

Carreira Solidaria "Save the Children"

O noso colexio leva 12 anos colaborando coa ONG “Save the Children” a través dunha carreira solidaria na que participan os nosos alumnos e alumnas e que financian as familias. Dita carreira foi o pasado venres 31 de xaneiro, e formou parte das actividades programadas para conmemorar o Día da Paz. Grazas as familias pola súa colaboración, tanto neste evento como en todos os que organizamos con fines solidarios.

PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO CON VELAÍSCA

Durante o mes de novembro a empresa de animación Velaísca de Chantada realizou varias dinámicas sobre igualdade e prevención da violencia de xénero co alumnado de infantil e primaria do colexio. Estas actividades estiveron organizadas pola ANPA do CEIP.

Podedes premer na imaxe para acceder á galería.

"MANCIÑAS"

A Organización de Xordos de Galicia, Xoga , estivo hoxe no colexio dando a coñecer ao alumnado a lingua de signos a través da actividade "Manciñas" que consistiu nunha charla sobre a lingua de signos e as vantaxes que conleva a súa aprendizaxe e uso. Moitas grazas a Pili e David polo ben que trasmitiron aos nenos e nenas e o gran interese que despertaron neles/as.

Podedes premer na seguinte fotografía para acceder á galería de imaxes.

EDUCACIÓN SEXUAL

Durante este mes de novembro o alumnado de infantil e primaria do CEIP recibiu varias charlas sobre educación sexual por parte de Estefanía e Miguel, médicos sexólogos do gabinete Otero Piñán de Lugo. As charlas, interesantísimas, trataron os seguintes temas: Promoción do respecto á diversidade sexual, prevención en violencia de xénero, dereitos sexuais, habilidades sociosexuais.