MAGOSTO 2011 NO CEIP DE QUIROGA:

Este pasado xoves 10 de novembro celebramos o magosto no noso centro con diferentes actos que a continuación se detallan:

- Pola mañá realizáronse distintos obradoiros:

. Educación Infatil: obradoiro de xogos con castañas, de contos (con distintos disfraces), de plástica (elaborando un fermoso mural con ceras e pintura de dedos) e de actividades interactivas. (podes xogar desde a casa)

Primeiro ciclo EP: obradoiro de confección de cucuruchos de botellas de plástico con goma eva e confección de distintos elementos propios do magosto e do outono.

. Segundo ciclo EP: obradoiro de confeción de bolsas e cucuruchos onde gardar as castañas e obradoiros de plástica e outras manualidades.

. Terceiro ciclo EP: confección dun enorme mural con diversas mandalas, confección de cucuruchos e xogos no ximnasio do centro.

PARA VER AS FOTOS PREME NA SEGUINTE IMAXE:

- Pola tarde tivo lugar unha exquisita degustación de castañas acompañadas con refrescos e auga.

VER VIDEO

Tamén tivo lugar un disputadísimo partido de fútbol entre profes e alumnado de 6º, que poderedes ver no seguinte video:

PARTIDO: PROFES 3 - 2 ALUMNADO 6º EP