Proxecto:"A lenda da raíña Lupa. O Camiño da Pedronía"

O lema elixido neste curso 2021-2022 para as bibliotecas escolares "A biblioteca escolar ten a palabra"quere poñer o foco na palabra e a oralidade.

"A Biblioteca Escolar ten a palabra é tamén unha proposta para a recuperación da tradición oral como unha forma de achegar o alumnado ás raíces da cultura na que medra, facilitándolle así as claves para acceder ao rico patrimonio inmaterial galego que ten dereito a coñecer, gozar e darlle continuidade" (Bibliotecas Escolares)

No CEIP de Pousada Carcacía escollemos este curso as lendas. Co proxecto"A lenda da raíña Lupa. O camiño da Pedronía" achegarémonos a algúns dos seres mitolóxicas da cultura galega.

Coa raíña Lupa, tamén coñecida coma Pepa Loba, queremos visibilizar as mulleres relevantes da mitoloxía galega e da tradición xacobea.

Comezamos o proxecto coa selección de fondos para o profesorado coa idea de mergullarnos na "Galicia encantada"  tan ben recollida nos textos de Antonio Reigosa e Xosé Miranda. Textos de cabeceira do profesorado para poder transmitir a maxia e o encantamento dos seres e dos lugares mitolóxicos ao noso alumnado.

Coa lenda da raíña Lupa achegarémonos aos seres e aos símbolos mais emblemáticos da tradición xacobea no Concello de Padrón e aos lugares míticos da nosa contorna máis próxima: o Castro Lupario, o Pico Sacro...

Presentación do libro

polo autor