Secretaría, Matrícula, Documentos, Lexislación, Calendario Escolar

ISBN LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS

ENTREGA DE CHEQUES

Axudas libros de texto e material escolar

Dende hoxe a ata o 20 de xuño podedes solicitar as axudas para o material escolar e o fondo libros. A continuación tedes toda a información.

Admisión curso 2021/2022

O vindeiro luns comeza o proceso de admisión de alumando para o curso 2021/2022. Tedes aquí toda a información:

Xornada de Portas Abertas

Reserva de praza para o IES

A partires de hoxe, e ata o 8 de febreiro, ábrese o prazo para solicitar a reserva de praza no IES Ponteceso para o alumando de sexto.

Para facer efectiva esta reserva debedes presentar a solicitude que se adxunta debidamente cuberta e asinada na secretaria do centro.

Tamén se pode presentar de xeito virtual nesta ligazón. Se o facedes así precisades Chave 365 ou certificado dixital para poder validar a solicitude.

Para calquera dúbida poñedevos en contacto coa secretaria do centro.

Axudas máscaras

A Consellería de Educación ven de publicar unha orden para a distribución de máscaras para o alumnado. Tedes o documento completo aquí.

Estas axudas sólo se aplican ao alumnado de Educación Primaria. Os criterios son os mesmos que se aplican para recibir as axudas material escolar. Se recibíchedes a axuda non tedes que presentar ningunha solicitude.

Se algunha familia non presentou a solicitude para a axuda de material escolar e considera que cumple os requisitos para recibir as máscaras que se poña en contacto coa secretaria do centro.

Reunións de pais e nais

O calendario de reunións de pais e nais para este mes é o seguinte:

EDUCACIÓN INFANTIL

• 3 anos: Luns 7 ás 12:30
  • 4 anos: Venres 4 ás 12:00
  • 5 anos: Venres 4 ás 9:30

EDUCACIÓN PRIMARIA

• 1º: Luns 7 as 10:30
  • 2ºA: Venres 4 ás 10:00
  • 2ºB: Luns 7 ás 10:00
  • 3º: Martes 8 ás 10:00
  • 4ºA: Venres 4 ás 10:30
  • 4ºB: Venres 4 ás 12:30
  • 5ºA: Martes 8 ás 9:30
  • 5ºB: Luns 7 ás 12:00
  • 6º: Luns 7 ás 9:30

Solo poderá acudir a reunión un proxenitor por alumn@, con máscara e respetado a distancia de seguridade. As familias esperarán fóra do centro a que o profesorado as recolla.

Moitas gracias pola vosa colaboración.

Entrega de cheques

Listado Libros de Texto Curso 2020/2021

MATERIA

3º DE EP

978-84-9185-232-2

Fin de curso

Axudas para material e libros de texto para o próximo curso

A partir de mañá comeza o prazo para presentar as solicitudes para a axuda de material e libros de texto. Tedes na infografía toda a información e a ligazón ao DOG aquí. Tedes a solicitude en adxunto para descargar.

Admisión novo alumnado

A partir do luns reábrese o prazo para a admisión do alumnado para o próximo curso. Podedes presentar a solicitude cuberta e firmada no centro ou facelo mediante a sede dixital da Xunta se contades con certificado dixital ou chave 365.

A solicitude debe vir acompañada da fotocopia do DNI do alumno/a ou a súa páxina do libro de familia.

Se necesitades máis información o teléfono do centro é  881880934 ou ceip.pondal.ponteceso@edu.xunta.gal

Abalar Móbil

Para que podades consultar os boletíns académicos dos vosos fillos e fillas recomendamos a instalación nos vosos móbiles da aplicacion Abalar Móbil. Está dispoñible para Android e Iphone e é totalmente gratuita.

Se tedes algún problema coa instalación da aplicación consultade con nós mediante correo electrónico. ceip.pondal.ponteceso@edu.xunta.gal

Axudas comedor

A Consellería ven de publicar hoxe unha bolsa de comedor para o alumnado con gratuidade ou pagamento de un euro. Podedes tramitar esta axuda na sede electónica da Xunta directamente  se tedes certificado dixital ou chave 365. O prazo remata o 6 de abril.

O centro está a vosa disposición para axudar na tramitación desta axuda se non contades con medios dixitais para facelo. Podedes chamar por teléfono ao 881880934 en horario de 10 a 13 ou mandar un correo electónico a ceip.pondal.ponteceso@edu.xunta.es. Por favor, non acudades ao centro sen chamar previamente.

Aquí tedes a ligazón á orden da axuda que tamén está nos adxuntos para descargar.

Admisión de Alumnado

O proceso de admisión de alumnado está cancelado ata que se reanuden as clases.

Admisión de novo alumando

O vindeiro luns comezá o período de admisión de solicitudes para novo alumando.  Podedes cubrir a solicitude de maneira telemática na seguinte ligazón ou podedes descargala dende aquí  e presentala no centro.

« Xullo 2021 »