DEREITOS DO EDUARDO PONDAL

O alumado do noso CEIP asinou hoxe, coa súa pegada dactilar, os dereitos que elas e eles consideran que debemos ter no EDUARDO PONDAL.

A visita de Íntegro nas redes sociais.

DÍA DAS DISTINTAS CAPACIDADES: CONVIVENCIA CON ÍNTEGRO 2019.

Desde o CEIP Eduardo Pondal convidamos a asociación ÍNTEGRO a facernos unha visita ao centro para desfrutar dunha xornada lúdica.

Premede na imaxe para descubrir os obradoiros que realizamos!

Menú decembro

LUNS 2

Coliflor rebozada e frixida

Raxo con patacas cocidas

Froita

MARTES 3

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Charla dislexia

Esta fin de semana terá lugar en Malpica un encontro organizado pola Asociación Aloumiños no que Noa Castro falará acerca de "Dislexia e entorno escolar".
Contarase con canguraxe para as nenas e os nenos.

Samaín e Magosto 2019

Espazo Educar

Patios

Estimadas familias:

Desde o Equipo de Convivencia queremos transformar os patios da nosa escola en lugares máis dinámicos, nos que todas as crianzas atopen estímulos do seu agrado. Apostamos por facelo desde a reciclaxe, polo que precisamos da vosa colaboración.

Por favor, enviade ao cole:

·

Caixas de cartón de tamaño medio ou pequeno e baleiras (de galletas, cereais, zapatos...).

·

Tetrabricks baleiros e limpos e co tapón.

FESTIVAL DE CONXUROS

Se o vídeo queres ver

neste pote tes que premer.

Menú novembro

VENRES 1

Festa de Samaín

A Anpa do centro organiza unha festa de Samaín o xoves 31.

Samaín

Este curso volvemos a facer a exposición de cabazas elaboradas por vós e os vosos fillos/as.

Todo aquel que queira pode traelas o LUNS 4 de NOVEMBRO para que estén expostas ata o VENRES 8 DE NOVEMBRO, que as poderán levar para a casa.

O mércores  30 DE OUTUBRO o alumnado poderá vir disfrazado coa temática do terror para conmemorar o Halloween.

Recordamos tamén que os vindeiros xoves 31 e venres 1 de novembro non haberá escola.

Uso da biblioteca do centro

Estimadas familias:

Como xa sabedes esta semana comezan as actividades extraescolares do concello. A partir de hoxe comezamos co traslado do alumnado dende o centro ás diferentes actividades. Damos por suposto que o alumnado que come no centro será trasladado ás actividades das 15:30 polo profesorado de garda. Senón queredes facer uso de este servizo, por favor, notificadeo no centro.

Nos archivos adxuntos podedes encontrar as autorizacións para o uso da biblio.

Menu do comedor do mes de outubro

MARTES 1

Ensalada de leituga, tomate, cenoria e olivas

Costela ao forno con pataca fritida

Iogur

Gardas de tarde

Recordamos que o vindeiro martes 1 de outubro dará comezo o servizo de biblioteca do centro, O horario será de martes a venres de 15:30 a 17:30. Lembrade que para poder utilizar este servizo deberedes entregar a autorización correspondente.

MATERIAL ESCOLAR

Deixamos aquí o listado de material para primeiro e segundo.

Novo curso escolar

O próximo mércores día 11 comeza o novo curso escolar en horario normal ( 9:15-14:15) con comedor escolar.

Recordamos que podedes recoller os cheques dos libros e do material escolar na secretaría do centro de 9 a 14.

GRADUACIÓN PONDALIÑOS (PROMOCIÓN 2016-2019)

O pasado mércores 12 de xuño celebramos no colexio a graduación das nenas e nenos de 5 anos.

Foi tan emotiva como divertida!!!

Premede nas imaxes para ver a graduación dos "Pondaliños".

FESTIVAL P de PONDAL III

« Decembro 2019 »