Duatlón

Hoxe recibimos a Lorena García Lago, entrenadora e alma mater do Club Triatlón Mar de Vigo, para desenrolar unha xornada de introducción ao duatlón, como unha actividade do programa Proxecta de promoción da saúde e actividade física que vimos desenrolando durante este curso.

As sesións tiveron unha parte teórica e outra práctica no que o nos alumnado demostrou as súas capacidades nesta bonita especialidade e que foi do seu agrado.

Estas actividades non se poderían realizar sen a colaboración dos pais dos alumnos e do resto de persoas que axudaron a poder realizar esta actividade.

Agrader a Lorena os anos que leva adicada a divulgar, de forma desinteresada, o triatlón entre os máis cativos. Gracias Lorena por pasarte polo Ceip Otero Pedraio.

blog | by Dr. Radut