Sembra nos nenos boas ideas, aínda que non as entendan... O tempo encargarase de descifralas no seu entendemento e faranas florecer no seu corazón.

Samaín 2019

Despois de moito esperar, debido a climatoloxía adversa durante varios días, celebramos o "SAMAGOSTÍN" (samaín+magosto), o luns 18 d  novembro. Este ano levamos a cabo un túnel do terror coa axuda do alumnado de 6º de E.P , esperamos que sexa do voso agrado. Saúdos

Despedida de Chus

Perdoar, iba sen sonido, a ver agora

DESPEDIDA DE CHUS

Esta semana celebramos, con moitas mágoas, a xubilación de Chus, foi unha despedida  moi triste, porque se va a nosa HEROÍNA, a MELLOR CONSERXE do Mundo, como din o noso alumnado.

Moitísimas grazas Chus, de parte de toda a Comunidade Educativa que conforma o CEIP Otero Pedrayo, por ser unha persoa tan alegre, tan cercana , tan carismática, tan colaboradora e por suposto tan traballadora, eres unha desas persoas que xamás poideremos esquecer.

benvida

prema

Listaxe definitiva de axudas para libros de texto (fondo solidario)

Os alumnos que teñan concedida as axudas do fondo solidario de libros do colexio recibirán os libros que figuran no seguinte listado.

Os alumnos que non teñan asignados todos os libros de texto NON DEBERÁN MERCAR OS LIBROS xa que o centro dispón de existencias de libros para cubrir ese casos.

Tamén adxuntamos a listaxe de vales para material escolar e libros de 1º e 2º de primaria.

Publicación da listaxe provisonal de admitidos e excluídos das axudas de libros e material escolar.

No anexo poden ver a publicación provisional de admitidos e excluídos das axudas de material escolar e libros de texto de primaria. Tedes ata o 4 de Xullo (inclusive) para facer unha reclamación no centro. Lembrade que a entrega de vales realizarase entre o 2 e o 6 de Setembro en horario de 10:00 a 13:00. A listaxe definitiva será publicada o venres 5 de Xullo.

AXUDAS CONCELLO DE VIGO PARA COMEDOR, LIBROS E MATERIAIS DE INFANTIL.