Entroido Diverxente.

Entroido Diver-Xente.

Obxetivos de Desenvolvemento Sostible.

Axenda 2030

Venres 9-02-2024

O Entroido chegou ao 2 por todo o alto. Desfile, disfraces, ODS, orellas e filloas, os ingredientes da nosa receita estrela para desfrutar deste día tan especial!

Diversión e reinvindicacións por un mundo mellor foron da man no día de hoxe.

O alumnado de 4º e 6º de Ed. Infantil, quixeron poñer en valor a importancia do sol e a lúa para coidar o planeta terra.

O alumnado de 5º de Educación Infantil convidou a tódolos presentes cambiar de actitude cara o noso planeta, que se isto non cambia eles están na procura dun planeta B.

O alumnado de 1º de Educación Primaria estaban en plena investigación, estes grandes “EXPLORADORES” viaxaban por todo o planeta, buscando os lugares máis recónditos onde é necesario cumplir os ODS, para salvalos do desastre

.

alumnado de 2º foi quen de salientar a importancia do ODS 14: Vida Submariña. A importancia do mar.

ODS - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

O ODS 17: Paz, xustiza e institucións sólidas, foi representado polo alumnado de 3º que se convertiron en xueces, para facer cumprir a tódolos asistentes os ODS.

ODS - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

O ODS 15 Vida e ecosistemas terrestres así como o ODS 12 Producción e consumo responsable, foi representado polo alumnado de 4ºA, a súa paixón o sector primario os productos do campo, saudables e ecolóxicos.

ODS - Fondo Galego de Cooperación e SolidariedadeODS - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

O alumnado de 4ºB foron os encargados, de representar a importancia dos o ODS 8: Traballo decente e crecemento económico e o ODS 9: Industria, Innovació e Infraestructura.

ODS - Fondo Galego de Cooperación e SolidariedadeIndicadores da Axenda 2030 para o Desenvolvemento Sustentable

Os ODS 5: Igualdade de xénero e o ODS 10: Reducción das desigualdades foron os que escolleu o alumnado de 5º para debuxar nas  súas capas reivindicativas as mensaxes para acadar este obxetivos fundamentales.

ODS 10: Redución das desigualdades | Grupo de Investigación ESCULCA

ODS - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

O alumnado de 6º convertiuse nunha gran manifestación en defensa dos ODS, gritando ao son dos tambores, onde os gobernantes deben comprometerse a levar a cabo alianzas que permitan cumplir cos ODS antes do ano 2030. Sentimento e sensibilidade.

As familias tamén participaron no desfile facéndonos sentir a importancia do ODS 3: Saúde e Benestar.

ODS - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

Moitas grazas a todos e a todas os que axudastes a conseguilo.

Máis información no Instagram Ceipn2detui: Entroido