Aliméntate ben.

Xornadas de FormaciónProxecto Nutriescolas 1: Manual para a elaboración dos proxectos dirixidos  a educación primaria | Librería Institucional de la Xunta de Galicia Programas 2022/23 | Consellería de Cultura, Educación y UniversidadNutriescolas 1 para docentes.

Escola de Saúde Pública.

Santiago de Compostela

21 de xaneiro de 2023.

O pasado 21 de xaneiro de 2023, profesarado coordinador do Plan Proxecta+ Aliméntate máis, asistiu a unha xornada de formación para docentes, na Escola de Saúde Pública en Santiago de Compostela. Nesta formación os docentes recibiron directrices para levar a cabo os diferentes proxectos nos centros educativos, onde o obxectivo fundamental de unha vida saudable pasa por unha alimentación sa e equilibrada. Tomar conciencia que o período de crecemento do alumnado vai ser fundamental para adquirir o hábito alimenticio, descubrir os sabores...