Fondo Libros e Axuda a material (Primaria)

Prazo de presentación de solicitudes: do 21 de maio ao 21 de xuño.

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Alumnado matriculado en 3º E 4º de educación primaria.

AXUDAS PARA ADQUISICION DE LIBROS DE TEXTO

Alumnado matriculado en 1º, 2º de educación primaria e en educación especial; así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional 1º (discapacidade maior ou igual 65%) e na disposición adicional 2º (necesidades específicas de apoio educativo – NEAE).

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Alumnado de todos os cursos de educación primaria.

DOCUMENTACIÓN

- Solicitude de participación (Anexo I)

- Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)

- Copia do libro de familia ou documento equivalente.

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador.

PRESENTACIÓN

As solicitudes pódense tramitar preferiblemente por vía electrónica, nos formularios normalizados nos seguintes enlaces:

- Na aplicación  da Consellería de Educación FONDOLIBROS

- Na sede electrónica da Xunta de Galicia

Ou de forma presencial na DIRECCIÓN do centro, presentando os seguintes impresos. Se se queren en papel os anexos pedilos a través dos nenos/as.

Anexo I e II

O alumnado de sexto poderá presentar en papel a documentación na secretaría do CEIP Monte Baliño pero a recollida dos vales farana no IES A Pinguela.