Proceso de Matrícula 2023-24

Alumnado que xa está no centro e vai a continuar.

(non ten que presentar nada)

A variación de curso, ciclo ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro, sen prexuízo do establecido para os centros docentes adscritos.

Alumnado de Infantil que entra no colexio.

1.       Reserva de praza no centro de orixe: do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro.ED550A-G.pdf  ED550A-C.pdf  ou por sede electrónica ED550A
2.       Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.
3.       Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.
4.       Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo.

SEDE ELECTRÓNICA

SOLICITUDE                                        SOLICITUD

5.       Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.
6.       Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.
7.       Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.
8.       Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño.
9.       Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 25 de xuño-10 de xullo.
10.   Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro

Alumnado de Primaria que se vai a ESO.

1.     Reserva de praza no centro de orixe: do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro. ED550A-G.pdf  ED550A-C.pdf  ou por sede electrónica ED550A

3.       Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.
4.       Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo.
9.       Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 23 de xuño-7 de xullo.

Normativa de aplicación

• Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

AnexoTamaño
ED550A-G.pdf1.23 MB