SEMANA DAS CIENCIAS 2021

Na seguinte ligazón no apartado de "Exposición Científica", poderán atopar os traballos dos diferentes centros de Ponteareas que participaron na Semana das Ciencias.

ABERTO PRAZO PARA SOLICITAR PRAZA NO AUTOBÚS E COMEDOR PARA O CURSO 21-22

As solicitudes entregaranse na secretaría do centro do día 5 ao 21 de maio. Este prazo é para alumnado actualmente matriculado no centro. Para o novo alumnado poderán solicitar bus e comedor no momento da formalización de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 21-22.

Por  cuestións de confidencialidade ,a listaxe definitiva de admitidos só se pode consultar no taboleiro de anuncios do centro.

INFORMAMOS QUE TODAS AS FAMILIAS QUE PRESENTARON SOLICITUDE ESTÁN ADMITIDAS.

Lembrade que do 20 ao 30 de xuño é o prazo para a formalización da matrícula.

Un saúdo

O Equipo directivo

8 MARZO - DÍA DA MULLER 2021

ADMISIÓN CURSO 2021-2022

Prazo de matrícula para o vindeiro curso 2021-2022 do 1 ao 22 de marzo. As xornadas de portas abertas por mor da pandemia serán virtuais.

Para resolver dúbidas e coñecer o proxecto educativo do centro terán a súa disposición os seguintes medios:

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS VIRTUAIS 2021

ENTROIDO 2021