Natación

Aprendo a nadar.

Un dos obxectivos específicos dentro da área de Educación Física no noso centro ven sendo a posibilidade de que tódolos nenos rematen a primaria sabendo nadar ou al. Menos tendo unha noción importante para posterior perfeccionamento de carácter libre.

Igual que en cursos pasados temos solicitado o permiso pertinente para desenvolver a actividade no pavillón dos Remedios.

Tamén como en cursos anteriores os niveis onde pretendemos incidir neste obxectivo específico son os cursos de 4º (iniciación) e 5º (semiperfeccionamento).

Seguimos considerando que son as idades ideais para a adquisición correcta das técnicas e bos hábitos da natación. Nestas idades temperás aínda non contan con moitos defectos para nadar e se xa os teñen son bos de corrixir. Ó mesmo tempo tamén continuamos coa posibilidade de aqueles que o queiran, dentro destes alumnos que participan en natación, poidan competir no Deporte Escolar (natación).

HORARIO

O horario para a actividade é: mércores de 11, 00  a 12, 00 horas, contando o desprazamento a parte.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer