Información da dirección

Nota informativa 20 de abril

Tedes a voas disposición unha nota informativa emitida pola dirección do centro no seguinte enlace

Axuda beneficiarios bolsa de comedor

O noso horario de atención telefónica será de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

A solicitude, será única por cada familia e incluirá á totalidade das fillas e dos fillos escolares de ensinanzas obrigatorias, que sexan comensais gratuítos e semigratuítos dun euro no comedor escolar xestionado pola consellería nun centro de ensino público e identificará ao solicitante en nome da familia e ao alumnado comensal e conterá información da conta corrente onde realizar o ingreso da compensación.

2. O prazo máximo para resolver será de 10 días dende a data de finalización do prazo de presentación de solicitudes.

3. Entendérase como medio de notificación da concesión o aboamento da compensación realizada pola administración educativa na conta corrente do beneficiario.

A Dirección

A dirección do centro

Informamos de que si tendes algunha dúbida podedes porvos en contacto a través do noso teléfono: 988243751 en horario de 10:00 a 13:00 horas ou o noso correo ceip.manuel.acunha@edu.xunta.es

NOTA 20 DE ABRIL.pdf28.37 KB