CONCELLO DE AS PONTES- Axudas ás familias para a escolarización dos seus fillos/as. CURSO 2022-2023

Axudas ás familias para a escolarización dos seus fillos/as. CURSO 2022-2023

REQUISITOS E INFORMACIÓN

• Dirixido ás familias empadroadas no Concello de As Pontes con fillos e fillas matriculados en Educación Infantil (1º e 2º ciclo), Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria (ESO), bacharelato, ciclos formativos (FP) e estudios no Conservatorio Profesional de Música.

• Que a renda de todos os membros computables da unidade familiar non supere os 20.500 €, se ben no caso de familias numerosas incrementarase o umbral en 950,00 euros a partires do terceiro fillo/a. (Para o cálculo e determinación da renda, procederase do seguinte xeito: nas Declaracións da renda de toda a unidade familiar do ano 2020; sumarase a base impoñible xeral máis a base impoñible de aforro).

• Contía das axudas:

Educación infantil 0-3 anos: 30€

Educación infantil 3-6 anos: 100€

Educación primaria e secundaria: 100€

Bacharelato: 140€

FP Básica: 80€

Ciclos formativos: 140€

Conservatorio de música, grao elemental: 40€

Conservatorio de música, grao profesional: 60€

• Mais información e recollida de impresos: Departamento de Servizos Sociais (2º andar da Casa Dr. Dopeso) Teléfonos información: 981441008, 667129336 ou 667129335.

• Presentación solicitudes e documentación: no rexistro municipal do Concello ata o 2 de agosto incluído, con cita previa, chamando aos teléfonos 667129389 ou 667129380, ou a través da sede electrónica.

• Previamente a elaborar a proposta final de concesión, publicaranse para os efectos de notificación, na páxina Web municipal, a través do taboleiro anuncios electrónico do Concello, unha listaxe provisional de concesión e outorgaráselles o prazo de dez (10) días hábiles para que aleguen o que no seu dereito consideren oportuno, ou no seu caso, emenden a súa solicitude e presenten a documentación requirida.

• Publicación final: as subvencións concedidas de conformidade co disposto no art. 45 da Lei 39/2015, publicaranse para os efectos de notificación na páxina web municipal, a través do taboleiro anuncios electrónico do Concello, así como na BDNS.

• Abrirase un prazo extraordinario dende o 19 ao 30 de setembro, para aquel alumnado, que por obrigación, tivera que formalizar a matrícula en setembro.