BENVID@S Á WEB DO NOSO CENTRO

HORARIOS:

DE 8.00  A 9.40 H: ALMORZOS NO COLE E SERVIZO DE ATENCIÓN AO ALUMNADO.

DE 9.40 A 14.40 H: SESIÓN LECTIVA ÚNICA DE MAÑÁ.

DE 14.40 A 15.40 H: SERVIZO DE COMEDOR.

DE 15.40 A 16.40 H: ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES VOLUNTARIAS.

SAÍDA DO TRANSPORTE ESCOLAR 16.40 H.

ASAMBLEA ANPA

VISITA SOTAVENTO.

O pasado martes, mércores e xoves tivemos a sorte de contar coa visita de SOTAVENTO ao alumnado de 5º e 6º de Educación infantil e 1º de Educación Primaria. Unhas xornadas moi interesantes que nos abriron as portas ao máxico mundo da ciencia.

MOITAS GRAZAS!!

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2021-2022

4º Educación infantil: todos/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

1º Educación primaria: todos/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

2º Educación primaria: todos/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

As listaxes ó poden expoñerse dentro do centro cumprindo a normativa relativa á Lei de Protección de datos. Tamén poden consultar o estado da solicitude de maneira telemática, única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave 365 ou certificado dixital.

Atentos ao mes de Xuño na que é obrigatorio facer a matrícula e a solicitude de praza para comedor escolar.

DÍA DO LIBRO

CAMPAMENTOS URBÁNS DE SEMANA SANTA 2021

O Concello recorda que está aberto o prazo para realizar a inscrición no Campamento Urbán de Semana Santa.

BASES CAMPAMENTO URBÁN

INCRICIÓN CAMPAMENTO

Máscaras de Entroido

Aquí temos tódalas máscaras que participaron no Concurso de Entroido. Disfrutade do gran traballo que fixeron os nos@S nen@s!

CATEGORÍA INFANTIL

CATEGORÍA 1º,2º e 3º PRIMARIA

CATEGORÍA 4º,5º e 6º PRIMARIA

I CONCURSO ABRENTE "Día Internacional da muller 8-Marzo-2021"

Anpa Outo Eume informa do I Concurso Abrente do Día Internacional da Muller 8 Marzo 2021. Poderán participar tódalas familias con nenos/as escolarizadas en centros educativos de As Pontes. Os premios serán vales para canxear por comida nos establecementos de hostaleria do pobo. Importante consultar as bases e cubrir a folla de inscripción.

BASES CONCURSO

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO 2021-2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

PRAZO DE SOLICITUDE: DO 1 AO 22 DE MARZO, PRÉGASE PIDAN CITA PREVIA PARA ENTREGAR A DOCUMENTACIÓN (teléfono: 881930039).

SOLICITUDE:

Impreso de Solicitude cumprimentado e asinado debidamente (modelo ED550B) podes descargalo aquípedilo no centro ou a través da aplicación admisiónalumnado.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA SOLICITUDE:

1. Fotocopias do libro de familia completo.

2. Certificado de matrícula (en caso de vir de cursar estudos noutro centro educativo). O alumnado de guardería non ten que presentar ningún certificado.

3. Informe médico.

4. Fotocopia da cartilla de vacinacións.

5. Fotocopia da tarxeta do seguro médico.

6. Certificado de convivencia expedido polo Concello e que acredite o domicilio de todos os membros da unidade familiar.

7. Tres fotografías tamaño carné.

8. Convenio Regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, de ser o caso.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

- Só se pode presentar unha única solicitude e será no centro no que se solicita a praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

- A solicitude deberá ser asinada preferentemente polos dous titulares da patria potestade. Será preciso obligatoriamente a sinatura de ambos proxenitores no caso de separación ou divorcio (agás que a patria potestade lle fose atribuída a un deles exclusivamente).

- O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

NECESIDADE DE BAREMACIÓN

No suposto de que existra máis demanda que oferta d epostos escolares, abrirase un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos dous días seguintesao remate do prazo, para presentar a documentación xustificativa dos criterios de baremación alegados.

NORMATIVA

O proceso de admisión do alumnado para o Curso 2021-2022 ven regulado na seguinte normativa:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro (DOG do 26 de decembro de 2012), que regula a admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos.

ORDE do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

ORDE do 25 de xaneiro de 2017pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

ORDE do 18 de decembro de 2020pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

HUELLA DIGITAL

Anpa Outo Eume informa: o Martes día 23 de Febreiro realizarase a reportaxe fotográfica a cargo de empresa Huella Digital Fotografía Escolar. Deberase cumplimentar a circular adxunta e devolvela ata o Luns día 22 de Febreiro.

A continuación explicamos as medidas de seguridade Covid-19 que se levarán a cabo durante a realización da dita reportaxe:

• As fotografías realizaranse individualmente procedendo a desinfección do asento tras o uso de cada alumno/a.

• A máscara será retirada unicamente no momento de sacar a foto.

• A reportaxe levarase a cabo por turnos respectando a distribución dos grupos burbulla.

• Garantirase a distancia interpersoal en todo momento.

• En lugar da habitual fotografía de grupo farase unha orla coas fotos dos alumnos/as de cada grupo.

Descarga aquí o arquivo coa información.