Curso 2020-2021

NOVAS:

Festa dos maios 2021.

Vídeos das actuacións: Presentación, Infantil, 5º Curso e 6º Curso.

Listaxe provisional de admitidos para o curso 2021/2022.

Xardins colgantes.   Enlace

Este é o noso cole: vídeo

Cuestionario da ANPA.

Día da Paz:

O Proxecto Desplastifícate en Ondacero.

Alumnos e alumnas de sexto curso de educación Primaria explican no programa "Educando en Verde" de Ondacero en que consiste o noso proxecto "Desplatifícate".

Podedes escoitalo no seguinte enlace: https://www.ondacero.es/emisoras/galicia/pontevedra/audios-podcast/desplastificate-proxecto-ceip-isidora-riestra-poio_202101286012c0444a4ea60001504faa.html

CALENDARIO 2021:                                            ROSA PARKS:

BIBLIOTECA: LIBROS RECOMENDADOS PARA O NADAL.

MÁSCARAS

Bo día. O pasado venres publicouse a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, secundaria e educación especial.

O destinatarios son:

1. Alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/2021 (Este alumnado non deberá presentar solicitude).
  2. Alumnado que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero: a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €. b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar (Si deberá presentar solicitude no centro, o ANEXO I e o ANEXO II).

Estes anexos pode encontralos na sede electrónica da Xunta de Galicia (procedemento ED330E), na páxina web do centro ou solicitalos no propio colexio. Para calquera dos trámites deberá solicitar cita previa nos teléfonos: 886151450. O prazo se presentación remata o vindeiro 27 de novembro. Máis información na páxina web do centro.

Orde do DOG do venres 13 de novembro.

Benvidos ao curso escolar 2020-2021.

Segundo a Resolución do 1 de setembro de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia; o alumnado comenzará as actividades lectivas co seguinte calendario:

O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de educación infantll; 1º, 2º e 3º curso de educación primaria e educación especial.

O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de educación infantl e 4º, 5º e 6º curso de educación primaria.O centro está preparar o Plan de Adaptación á situación COVID para este curso, nuns días se poderá descargar/consultar o documento.

Documentación COVID 19.

Libros de Texto 2020/2021

AbalarMobil.

Recordámoslles a importancia de descargar no seu teléfono a plataforma abalarMobil xa que vai a ser unha importante canle de comunicación entre a escola es as familias.

Curso 2019/2020

3 anos 4 anos 5 anos
3ºA 3ºB
 4ºA   B

Recomendacións lectoras da Biblioteca Escolar para o verán 2020

ALEX

VERA

MARIA

OLIVIA

FERNANDO

ERO

VENRES 5 DE XUÑO

Día Mundial do Medio Ambiente.

GALERÍA DE ARTE.

Os alumnos e alumnas farán debuxos relacionados co medio ambiente e a Natureza.

Día da Letras Galegas. Ricardo Carvalho Calero.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021.

O prazo para presentar as solicitudes é ata o 19 de xuño

ACTIVIDADES DE APOIO. PERÍODO EXTRAORDINARIO.

"Deseñando Animais Fantásticos"

Páxina web do departamento de orientación

Novo correo para enviar as fotos ou vídeos dos retos de Educación Física: martinezsueiromarcos@gmail.com

RETORÉPLICARTE. 4º curso Educación Primaria.

Patrick´s Postcard e novedades dos nosos antigos auxiliares

"GRAZAS"  Agradecemento dos alumnos e alumnas de 4 anos!

ACTIVIDADES DE INFANTIL: "Animais Fantásticos"

Fichas mitoloxía                      Fichas seres mitolóxicos

GALERÍA DE ARTE

NOVO TEMA:" Animais Fantásticos". Debuxa un animal que non exista.

ANIMAIS FANTÁSTICOS      OS INVENTOS         ESCOLA IDEAL         SUPERPODERES

EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

1ºCURSO 2º CURSO 3º CURSO 4º CURSO 5º CURSO 6º CURSO
Educación Física Educación Infantil
English Música

INFORMACIÓN E RECOMENDACIÓNS PARA UN CONTACTO DE CASO POSIBLE OU CONFIRMADO DO NOVO CORONAVIRUS 2019 (COVID-19)

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021

* Infórmase que o prazo de presentación de solicitudes de admisión amplíase ata unha semana despois do inicio das clases.

NOTAS DE PRENSA DO DÍA DA PAZ

DIA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

Hoxe, 25 de novembro, conmemoramos o día internacional para a eliminación da violencia contra a muller. O alunmado vestiuse de negro en protesta contra as desigualdades e a violencia que se exerce contra ás mulleres. Este os actos realizados destacamos a escenificación por parte de nenos e nenas de 3º a 6º de unha serie de sketchs coa finalidade de despertar en todos nos certa conciencia que nos leve a rexeitar condutas que supoñan desigualdade ou violencia. O alumnado de cuarto preparou unha coreografía coa canción "Yo solo quiero bailar".Hoxe, 25 de novembro, conmemoramos o día internacional para a eliminación da violencia contra a muller. O alunmado vestiuse de negro en protesta contra as desigualdades e a violencia que se exerce contra ás mulleres. Este os actos realizados destacamos a escenificación por parte de nenos e nenas de 3º a 6º de unha serie de sketchs coa finalidade de despertar en todos nos certa conciencia que nos leve a rexeitar condutas que supoñan desigualdade ou violencia. O alumnado de cuarto preparou unha coreografía coa canción "Yo solo quiero bailar".