try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP do Foxo

VISITA DA AGRUPACIÓN "REGUEIRIÑOS DE LAMAS"

00/00/

O 15 de maio recibimos a visita da agrupación "Regueiriños de Lamas" dentro da actividade da biblioteca "Escoito aos maiores, aprendo a pensar".

MALETAS VIAXEIRAS. CURSO 2022/2023

00/00/

Neste curso 2022-23 temos a disposición das familias que o desexen os fondos bibliográficos que poden consultar no arquivo adxunto.

Para solicitar en préstamo estes fondos, deberán facelo a través do correo electrónico do centro: ceip.foxo@edu.xunta.gal

Poden solicitar por familia un máximo de 4 libros.

A duración do préstamo é dunha semana.

O préstamo  pode recollerse no centro ou podémosllo facer chegar a través do seu fillo/a.

CAMPAÑA DE ETIQUETADO "BICOS A MOREAS"

00/00/

Outro ano máis o colexio participa na campaña de etiquetado "Bicos a moreas" coa que damos a benvida ao Nadal e desexamos moita felicidade para o vindeiro ano. Este curso é a X edición. No arquivo adxunto podedes ver as etiquetas feitas polos nosos nenos e nenas.

CLUB DE LECTURA "ACROLECTOFILIA"

CURSO 22-23

Recibimos a visita do escritor Paco López Barxas.

O Club de lectura "ACROLECTOFILIA" queda inaugurado este curso coa visita do mestre e músico Javier Miranda.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

00/00/

Para conmemorar o Día das Bibliotecas Escolares recibimos a visita da escritora Ledicia Costas.