try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP do Foxo
"O mellor faro para impedir que os pobos tropecen é unha escola"

TEST DE AUTOAVALIACIÓN COVID-19

O documento adxunto é unha enquisa para que toda a comunidade educativa poida identificar síntomas clínicos de sospeita de ter infección por coronavirus. De presentar calquera destes síntomas non se deber acudir ao centro.

LISTADO DE MATERIAL CURSO 2020-2021

O s arquivos adxuntos son as listas de material para primaria. As listas de infantil están nos dípticos da publicación anterior.

DÍPTICOS INFORMATIVOS PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE INFANTIL

Os ficheiros adxuntos son uns dípticos informativos sobre aspectos importantes que as titoras de infantil queren transmitir aos pais.

PROTOCOLOS AO CONTEXTO COVID-19

A previsión de comezo de curso é o 10 de Setembro. Achegamos a versión definitiva dos documentos do protocolo do CEIP do Foxo.

Tamén achegamos as datas das reunións informativas de principio de curso.

Debido á coincidencia na data de realización das probas Covid-19 ao profesorado do centro con unha das datas previstas, as reunións do día 3 terán lugar o día 7 de setembro ás mesmas horas.

Benvidos

E alguén acariñou suavemente

A póla dun carballo centenario

E fíxose a Luz...  A Luz da memoria...

A luz dos nosos devanceiros

E, paso a paso, principiaban a estrada,

O camiño, a escola.

Os primeiros pasos, o comezo, o principio.

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2016/2017

Desde o día 1 ata o 29 de marzo de 2016 está aberto o prazo de admisión de alumnos/as para o vindeiro curso 2016/2017.

A normativa que regula este proceso pode descargala no seguinte enlace:

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG).

Os impresos de solicitude (Anexo II) poderán recollelos no Centro ou descargalos AQUÍ:

Anexo II: Formularios de admisión (galego)

A documentación que deben entregar no Centro xunto co impreso de solicitude é a seguinte:

- 2 fotografías tamaño carné

- Fotocopia do Libro de familia onde apareza inscrito o alumno/a

- Fotocopia do DNI do pai e da nai.

O número de postos vacantes ofertados para o curso 2016/2017  é o seguinte:

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS PARA O CURSO 2016/2017

NIVEL

VACANTES

Ed. Infantil

21+ 3NEAE

Ed. Primaria

17+ 3NEAE

Ed. Primaria 2º

Ed. Primaria 3º

Ed. Primaria 4º

Ed. Primaria 5º

Ed. Primaria 6º

AXUDAS PARA A ADQUSICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca axudas para a adqusición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria segundo a Orde do 25 de agosto de 2015.

Os impresos de solicitude poden descargarse dos enlaces que aparecen a continuación ou recollelos no Centro.

Prazo de presentación

O prazo de presentación de instancias é dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde de convocatoria no Diario Oficial de Galicia.

Inicio do prazo: 02.09.2015

Fin do prazo: 01.10.2015

Contía da axuda

O importe da axuda para a adquisición de material escolar será de 50 euros para cada alumno/a beneficiario/a.

Data máxima para o uso do vale

A data máxima para usar os vales para a adquisición do material escolar será o 31.10.2015 (este incluído).

Orde do 25 de agosto de 2015 (DOG)

Anexo I: Solicitude

RECTIFICACIÓN DO ISBN DO LIBRO DE INGLÉS DE 4 ANOS

LIBRO DE INGLÉS "CARTAIN JACK 1 (4 ANOS). JILL LEIGHTON. MACMILLAN..........................ISBN 9780230404540