try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP do Foxo
"O mellor faro para impedir que os pobos tropecen é unha escola"

LIBROS DE TEXTO CURSO 21-22

No arquivo adxunto pódense consultar os libros de texto para o curso 2021-2022

CAMPAMENTOS DE VERÁN 2021

Nos arquivos adxuntos pódese atopar información dos campamentos para este verán.

RECOMENDACIÓNS PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

No documento adxunto podedes consultar algunhas recomendacións que o Equipo de mestras de infantil do Colexio queren facer chegar ás familias para ter unha boa adaptación do alumnado que comeza no colexio.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO:

O prazo para presentar o documento é do 20 ao 30 de xuño  de 9:00h á 14:00h no Colexio.

No arquivo adxunto pódese descargar o anexo .

SEMANA ESCOLAR DOS CAMIÑOS DE SANTIAGO

No Ceip do Foxo realizamos diferentes actividades sobre os Camiños de Santiago, centrándonos no Camiño Primitivo, para celebrar a "Semana escolar dos Camiños de Santiago", proposta pola Xunta de Galicia.

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO LIBRO CON MANOELE DE FELISA

O día 21 de abril dentro da semana da conmemoración do Día do Libro, desfrutamos dun concerto didáctico de Manoele de Felisa. Aquí podemos ver un video.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2021-2022

A listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2021-2022 está publicado no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. Tamén pode consultarse de forma non presencial a través da aplicación admisiónalumnado empregando a Chave 365 ou certificado dixital.

VISITA DE CHARO GOLMAR

Con motivo da conmemoración do Día da Poesía, o colexio recibíu a visita da poeta Charo Golmar. Aquí podedes ver uns videos das activiaddes que se fixeron ese día tan especial para nós.

Video da visita                                                 "Cos seus ollos azul mar" de 1º e 2º

"Soñaron lembranzas" de 3º e 4º                   "A nosa voz" de 5º e 6º