CIRCULAR INFORMATIVA: RESTABLECEMOS AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

Alegrámonos de comunicarvos as novas que nos chegan dende o Concello, xa que finalmente, despois de varios trámites, nos conceden o posibilidade de que use o Pavillón o grupo completo de cada actividade, e dicir, restablecemos as actividades extraescolares nas condicións iniciais.

Volas aclaramos no seguinte cadro:

A partir do venres 13 de novembro de 2020:

Horario 16:30h-17:45h

LUNS

MÉRCORES

XOVES

VENRES

Pavillón

Hóckey

Patinaxe

Capoeira

Aula Informática

Teatro*

*Adaptarase ás necesidades do grupo propoñendo distintas disciplinas que se axusten a todos os grupos de idade.

Como vedes, os mércores de 16:30h a 17:45h, recuperamos a actividade de PATINAXE e mantemos TEATRO no mesmo horario, pero en espazos distintos.

As familias xa inscritas os mércores, podedes escoller a actividade que prefirades. As demais, podedes darvos de alta se vos interesa. DURANTE O MES DE NOVEMBRO, segundo as inscricións que haxa en cada grupo, decidirase que facer de cara aos meses seguintes.

Para facer cambios de actividade ou novas altas:

Participantes inscritos os mércores: No grupo WhatsApp de patinaxe 2020/21, indicade de novo:(Sentimos moito as voltas que vos estamos a dar nas últimas semanas...)

NOME E APELIDOS DO PARTICIPANTE + SI PATINAXE, para continuar en patinaxe

NOME E APELIDOS DO PARTICIPANTE + SI TEATRO, para continuar en teatro.

Participantes inscritos o resto dos días: Se vos interesa darvos de alta tamén en teatro, como xa temos as vosas fichas, só indicade en calquera dos vosos grupos de WhatsApp 2020/21 de actividades

NOME E APELIDOS DO PARTICIPANTE + SI TEATRO.

Para novas altas en teatro ou no resto de actividades extraescolares: Se vos interesa darvos de alta, mandade un mail a anpabrexolema2013@gmail.com coas Fichas de Inscrición cubertas (as podedes descargar na web do Centro https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipemiliogonzalez/, no apartado ACTIVIDADES do espazo ANPA)

Actualmente, estas son as prazas dispoñibles:

DÍA

ACTIVIDADE

INSCRITOS

DISPOÑIBLES

DÍA

ACTIVIDADE

INSCRITOS

DISPOÑIBLES

Luns

Hóckey

Mércores

Xoves

Capoeira

Mércores

Patinaxe

Venres

0**

* agardando ás novas modificacións           ** as novas inscricións quedarían en lista de agarda

* gardando ás novas modificacións   ** as novas inscricións quedarían en lista de agarda

Dende a ANPA agradecemos o voso apoio e compresión, está sendo un curso complicado, con continuos cambios e percibimos o voso apoio e esforzo.

Dado que a autorización final do Concello está sustentada polas medidas da Xunta de Galicia, publicadas o 04/11/20 e recollidas no seu Protocolo de Actividades Extraescolares, agardamos que esta situación sexa máis estable a partir deste momento.

Desculpade as molestias, sentimos moito todas estas modificacións.

Grazas pola atención e un saúdo.