Circular sobre a Situación das Actividades Extraescolares

Estimadas familias:

Debido á interpretación que está a facer o Concello de Cambre sobre ás restricións publicadas nos DOGAs da Xunta de Galicia, temos limitado o uso do Pavillón para realizar as actividades extraescolares:

Cando comezamos, permitíronos un máximo de 14 participantes máis 1 monitor, despois, cando Cambre entrou en alerta vermella, pasaron á restrición a 5 participantes máis 1 monitor e agora, dende o sábado 7 de novembro, estamos cunha restrición de 1 participante máis 1 monitor.

Por isto, vémonos na obriga de modificar a estrutura das actividades para non ter que cancelar o servizo.

A partir do luns 9 de novembro faremos o seguinte:

Si a climatoloxía o permite: A actividade que corresponda farase ao aire libre, como viñamos facendo ata agora.

Si a climatoloxía NON o permite: A actividade farase sentados na aula de informática, procurando que a temática sexa amena e estea relacionada coa actividade correspondente.

Como a actividade de patinaxe NON se pode realizar ao aire libre, xa que NON HAI unha superficie exterior que permita patinar en condicións, nos vemos na obriga de suspendela.

no lugar de PATINAXE propoñemos a actividade de TEATRO.

As actividades quedan, polo tanto, deste xeito:

ESPAZOS

Mal tempo: aula informática

Bo tempo: aire libre dentro do recinto escolar

ACTIVIDADES SEMANAIS

LUNS

MÉRCORES

XOVES

VENRES

Hockey

Teatro adaptado (contacontos, títeres, manualidades)

Capoeira

Zumba

Calquera modificación, altas, baixas nas actividades... pregamos nolo comuniquedes a través do correspondente grupo de WhatsApp de actividades.

Para o alumnado de patinaxe:

- Para cambiar a teatro: Enviade NOME E APELIDOS DO NEN@+ SI TEATRO no grupo de WhatsApp de patinaxe.

- Para pedir a baixa: Enviade NOME E APELIDOS DO NEN@+ NON TEATRO. no grupo de WhatsApp de patinaxe.

Aínda que na ANPA comprendemos os motivos do Concello para aplicar de cada medida publicada a interpretación máis restritiva, consideramos, tras consultar con outros centros educativos, concellos, na Confederación de ANPAs e coa nosa empresa de prevención de riscos, que existe a posibilidade legal de usar o pavillón CON SEGURIDADE para grupos reducidos e separados por clases nas condicións de outubro, así que non deixaremos de intentar chegar a un acordo co Concello para volver ás condicións iniciais.

Vos manteremos informados de todos os cambios que xurdan.

Desculpade as molestias, sentimos moito todas estas modificacións.

Grazas pola vosa atención e un saúdo.

A ANPA