O luns 5 de outubro empezan as Actividades Extraescolares e a Ludoteca!!!

NOTAS INFORMATIVAS:

Debido á Crise do COVID-19, a capacidade máxima de alumnos/as tanto no Pavillón como na Aula de Informática é moi reducida. Dende a ANPA Brexo-Lema, co obxectivo principal de cubrir as necesidades das familias que non teñan alternativa de conciliación, ofertamos o seguinte cadro de actividades e Ludoteca. Pregamos que sinaledes sinceramente o voso caso, cubrindo o apartado “Necesidade da Solicitude”.

Ludoteca: Alternaranse actividades de ocio, xogos, manualidades, interpretación, etc. O alumnado permanecerá separado en Grupos de Convivencia Estable e sentado na súa correspondente mesa.

Actividades: Que a oferta inicial non inclúa algunhas actividades que viñan sendo habituais, non quere dicir que queden descartadas durante todo o curso. Prevese que o aforo do Pavillón aumente progresivamente, polo que en canto nos sexa posible, ofertaremos outras actividades simultáneas para atender ás familias que soliciten o servizo por ocio. O alumnado de AAEE permanecerá separado en Grupos de Convivencia Estable en todo momento

*De quedar prazas dispoñibles, comunicarémolo a través dos grupos de WhastApp e no apartado web da ANPA. Se fóra preciso, procederemos a sortear as prazas entre as familias solicitantes. Vos iremos informando das novidades.Cando a teñades cuberta, enviade unha copia (é suficiente cunha foto lexible) ao noso correo:

anpabrexolema2013@gmail.com

Para descargar a Ficha preme no arquivo adxunto

FICHA INSCRICIÓN AAEE-LUDOTECA ANPA 2020-21_Nov.pdf213.23 KB