blogue deanpa

Circular informativa ANPA AAEE curso 2022/2023

Lembrade que o prazo é do 8 ó 25 de xuño e tedes toda a información e os formularios de inscrición na sección Novas do apartado ANPA desta web. Un saúdo!

Circular sobre Actividades Extraescolares 2021/2022

Estimadas familias,

En relación ás actividades extraescolares, e recibidas todas as fichas, todo o alumnado inscrito ten a súa praza confirmada, agás na actividade natación. En esta última estamos á espera de que a Barcala confirme as prazas que reservan ao noso centro.

Por outra banda, as seguintes actividades non chegaron ao número mínimo de participantes e polo tanto, reábrese o prazo de inscripción para:

Luns

Mércores

Xoves

Venres

Ioga II

Ciencia divertida

Kick boxing

Ioga I

Ximnasia rítmica

Baile galego

O prazo para inscribirse nestas actividades ampliase ata o 10 de agosto. Para todos os interesados, por favor enviade a circular de AAEE a anpabrexolema2013@gmail.com.  Lamentablemente unha vez  pasada esta data as actividades que nos cheguen ó mínimo de participantes serán eliminadas do calendario de AAEE.

Se por algunha razón non tedes a circular lembrámosvos que podedes descargar una copia na sección da ANPA> Actividades, onde atoparedes un adxunto.

Moitas grazas e feliz verán!