ADMISIÓN E MATRÍCULA 2024-2025

16/02/2024 13:09

DOCUMENTOS DE ADMISIÓN: Impresos oficiais cubertos e asinados: Anexo II DOG.

• Impreso admisión galego.
  • Impreso admisión castelá.
  • Documento acreditativo da idade do neno/a.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.
  • Se é o caso, documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

CENTRO DE ADSCRICIÓN DO CEIP PLURILINGÜE ELADIA MARIÑO: IES Breamo.

SERVICIOS COMPLEMENTARIOS QUE OFRECE O CENTRO:

• Transporte escolar
  • Comedor de xestión directa.
  • Servizo de Amencer na Escola xestionado pola Concello de Cabanas.
  • Actividades extraescolares xestionadas polo Concello de Cabanas.

INFORMACIÓN A TER EN CONTA:

• Todo o alumnado poderá presentar a súa solicitude de admisión pedindo ata 6 centros por orde de preferencia. Esta solicitude de admisión dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar ou poderase realizar a través da SEDE ELECTRÓNICA (ED550B).
  • Na solicitude de admisión a persoa poderá obtar, de ser o caso, expresamente por un posto reservado a alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
  • Despois de presentar unha solicitude de admisión para renunciar deberá facerse expresamente indicándoo na casilla correspondente da nova solicitude.
  • A existencia dunha solicitude de admisión en prazo e sen renunciar expresamente á anterior poderá ser causa de pérdida do dereito a participar no procedemento.
  • A solicitude de reserva ou de admisión é única para cada alumno e alumna e terá caracter vinculante. A súa presentación implica que son certos os datos indicados nela.
  • A admisión e matriculación nun centro docente implicará respectar o seu proxecto educativo.
  • Poderase consultar a información relativa ao proceso de matrícula(estado de tramitación, previsión de postos...) na aplicación admisión alumnado. (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado)

Podedes recoller os formularios para a admisión e matrícula na secretaría do centro ou chamando ao teléfono 981431848, así como resolver calquera outra dúbida relacionada co proceso.

ED550B-G-20222023 GALEGO.pdf1.39 MB
ED550B-C-20222023 CASTELÁ.pdf1.4 MB