RESERVA DE PRAZA EN CENTRO ADSCRICIÓN

Hoxe, 15 de xaneiro de 2024 e ata o 5 de febreiro, está aberto o prazo para a reserva de praza en centro adscrito para o vindeiro curso 2024-2025.

Todas aquelas familias de 6º de Educación Primaria do centro que desexen matricular ás súas fillas e fillos no IES Breamo, teñen  varios modos de facelo:

- Devolver ao CEIP Plurilingüe Eladia Mariño a solicitude que se adxunta (tamén se pode pedir este impreso no centro, se así se desexa).

- Cubrir a solicitude dende a aplicación "Admisión Alumnado", imprimila e entregala no centro.

- Cubrir a solicitude dende a aplicación "Admisión Alumnado", e entregala a través da sede electrónica.

Para máis información acceder á aplicación: Admisión alumnado ou preguntar na secretaría do centro.

SOLICITUDE EN GALEGO

SOLICITUDE EN CASTELÁ