Peón

Día do Peón en Educación Infantil

Estos días estamos a celebrar o día do Peón con diferentes actividades, desde o noso habitual concurso de baile de peón organizado nos recreos ata un obradoiro impartido por Luís Rama, a quen agradecemos a súa colaboración e implicación

Celebracións no día do Peón

O pasado venres 11 de novembro, celebramos o día do Peón co noso particular Concurso no que todo o alumnado que quixo fixo bailar os seus peóns entregándose diplomas pola participación. Tamén disfrutamos do concerto de Lourdes e Fran, a quen agradecemos enormemente a súa colaboración ofrecéndonos este divertido momento compartindo a súa música. Por outra banda, o alumnado de 2º de primaria asistiu o Forum metropolitano a disfrutar da obra Cubo, un espectáculo a cargo de Elefante Elegante.