Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar

Fondo Solidario de Libros de Texto

Axudas Adquisición Libros Texto e Material Escolar

Curso 2024/25

Premede na imaxe para acceder á información (normativa, solicitudes, documentación, cuantías das axudas...)

RESUMO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DESTINADO AO ALUMNADO DE 3º,4º, 5º E 6º DE E.P. NO CURSO 2024/25

-Alumnado matriculado en 3º,4º,5º e 6º de EP no curso 24/25.

-Deben ter devoltos os libros de texto adquiridos coas axudas do curso 23/24.

-Trátase dun servizo de préstamo no que o centro asignará o uso dos libros de texto dispoñibles en orde inversa á renda per capita da unidade familiar tendo preferencia o alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65%.

-Os beneficiarios quedan obrigados a conservar en bo estado os libros e a entregalos ao rematar o curso.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

-Alumnado matriculado en 1º e 2º de EP

-Alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65%

-Alumnado NEAE matriculado que non poida usar os libros de texto do curso que estea matriculado, e para o que non existen libros adecuados no fondo solidario en 3º,4º,5º ou 6º de E.P. (xustificado polo centro).

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO PARA ALUMNADO DE 1º E.S.O.

-A solicitude é a mesma que para E.Primaria. Serán presentadas no Instituto que vaia realizar a matrícula.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

-Destinadas a alumnado de Ed. Primaria

-Renta per cápita igual ou inferior a 6000 € ..................................75€

-Renta per cápita entre 6000 e 10.000€ ........................................60€

PROCEDEMENTO

-A solicitude será única para todas as fillas ou fillos que estén admitidos no mesmo centro para o curso 2024/25

-Forma de presentación;

-Electrónica.

-Presencial coa asistencia da aplicación.

-Presencial manual

-Serán presentadas polo pai,nai,titor/a ou representante legal do alumnado.

-O prazo de presentación remata o 21 de xuño de 2024 (este incluído).

-Xunto coa solicitude (AnexoI )presentarase a seguinte documentación:

-AnexoII (comprobación datos membros computables unidade familiar)

-Copia do libro de familia ou documento equivalente.

*sentencia xudicial ou convenio regulador en caso de separación ou divorcio.

PROCESO DE ADMISIÓN

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024/2025

Xa están publicadas as listaxes definitivas dos admitidos e non admitidos no taboleiro interior do centro. Tamén poden ser consultadas no servizo de Admisión alumnado do portal da consellería coa chave 365.

Lembramos que o período de matrícula é do 20 ao 30 de xuño

EXCURSIÓN FINAL DE CURSO 1º EDUCACIÓN PRIMARIA

Aquí vos deixamos unhas fotos da Excursión de fin de curso de 1º de Educación Primaria

Premede no seguinte enlace para ver a galería

BECAS E AXUDAS N.E.A.E

Becas e Axudas para alumnado con N.E.A.E.

Infórmase que xa está aberto o prazo para solicitar as becas para o alumnado de N.E.A.E. dende o 30 de abril ata o 13 de setembro de 2024.

Acceso á solicitude:

Cómo solicitala:

PROCESO DE ADMISIÓN

PROCESO DE ADMISIÓN / BAREMACIÓN

LISTAXES DEFINITIVAS / PROVISIONAIS

A)As listaxes definitivas de 4º de Educación Infantil e 4º de Educación Primaria xa están expostas no taboleiro interior do centro. Todas as solicitudes para estos cursos están admitidas.

B) As listaxes provisionais de 1º / 2º / 5º de E.Primaria tamén están expostas dende hoxe e poden consultalas no taboleiro interior do centro ou de forma telemática na aplicación de Admisión (chave365). Ábrese un periodo de 5 días hábiles para reclamacións ás mesmas (ata o 3 de maio).

CURSO PRIMEIROS AUXILIOS - Protección Civil -

O pasado 20 de marzo recibimos a voluntarios de Protección Civil no noso centro, que se achegaron a impartir un curso de Primeiros Auxilios a todo o alumnado. Grazas pola súa colaboración!!!

PAGO TELEMÁTICO COMEDOR ESCOLAR

PAGO TELEMÁTICO DO COMEDOR A TRAVÉS DA PLATAFORMA ABALAR

Prezadas familias;

Este mes será o último que enviemos os recibos de pagamento do comedor  polo alumnado. A partir de este mes (recibo de marzo incluído), xa estará habilitado o pagamento a través do ESPAZO ABALAR aínda que todavía levarán o recibo.

Deixamos o manual das familias para proceder ao pago a través desta plataforma. Non é posible facelo a través da App. Móvil de Abalar, senón que ten que ser dende o portal educativo e dende alí acceder ao servizo ESPAZO ABALAR (require certificado electrónico ou chave 365).

GUÍA PARA AS FAMILIAS: SERVIZOS EDUCATIVOS

*Importante; unha vez accedades á pasarela de pago é necesario pechar todas as pestanas para completar o proceso.

VACACIÓNS SEMANA SANTA

Rematado o segundo trimestre, queremos desexarvos unhas boas

Vacacións de Semana Santa

Regresamos o martes 2 de Abril

PROCESO BAREMACIÓN

Rematado o prazo de solicitudes de admisión e comprobado a día 22 de marzo de 2024 o número de solicitudes e vacantes actualizadas por curso para o vindeiro ano académico, comeza a fase de ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA, para levar a cabo o proceso de baremación nos seguintes cursos:

1º E. Primaria

2º E. Primaria

5º E. Primaria

PRAZO DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA PARA A BAREMACIÓN;

ATA o martes 9 de ABRIL

Consultar Lexislación vixente:

- Orde do 21 de Outubro de 2022

- Decreto 13/2022 de Admisión de Alumnado.

DÍA DE ROSALÍA

Para celebrar o día de Rosalía este ano centramos a nosa atención nas árbores e plantas que aparecen nas obras de Rosalía e a partir do libro  "Herbario de Rosalía" no colexio fixemos o noso propio Herbario con plantas que podemos atopar nas nosas hortas e nos nosos montes.

Aquí deixamos un pequeno resumo das actividades que se levaron a cabo.