MENÚS MES DE MAIO

DÍA DO LIBRO

O pasado venres 23 de abril, celebramos no noso colexio o día do libro.

Non vos perdades as actividades levadas a cabo no centro propostas por Marronciña, neste vídeo do blog de Biblioteca.

Listaxe provisional de admitidos/as curso 2021/2022

As listaxes provisionais de admitidos/as para o vindeiro curso 2021/2022 figuran publicadas no taboleiro de anuncios do centro. Lémbrase que todas as solicitudes están admitidas.

Un saúdo

RESULTADO VOTACIÓNS XORNADA ÚNICA

Acta correspondente ás votacíóns celebradas no centro o día 26/03/2021.

MENÚS MES DE ABRIL

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

No cole non quixemos deixar pasar o día de Rosalía de Castro, 24 de febreiro. Por iso, os nenos e nenas quixemos recitarvos e cantarvos uns poemiñas.

Para acceder aos vídeos, premede enriba da seguinte imaxe.

MENÚS MES DE MARZO

O ENTROIDO MOVE O CORPO

Este ano o Entroido foi un pouquiño diferente, pero non por iso deixamos de desfrutalo. Ao ritmo do Meco, fomos movendo o corpo.

XA ESTÁ AQUÍ!

Chega o Entroido e con el as consignas do Meco, ideadas con moito agarimo, ao igual que o Meco, polo alumnado de 6º de Ed.Primaria. Noraboa polo gran traballo!

Para coñecer o que manda o Meco para o luns, pinchade na imaxe, e no blog de Marronciña poderedes descubrilo!

MOVÉMONOS POLA PAZ!

No blog de BIBLIOTECA atoparedes máis actividades relacionadas con esta celebración.

Ademais alguén nos envía un saúdo moi especial... se queres velo, pincha na imaxe!

ARCO

Como acceder á aula virtual, alumnado

O TEMPO EN SANTIAGO

RECURSOS EDUCATIVOS