AVISO - PROCESO DE RESERVA CURSO 2021-2022

PROCESO DE RESERVA PARA O IES – CURSO 2021-2022

Informamos que o prazo de Formalización de reserva para alumnos que pasan ao centro adscrito (alumnado de 6º que pasa ao centro adscrito, IES Lamas de Castelo) deberá facelo entre o 11 de xaneiro e  o 8 de febreiro do 2021 segundo o modelo ED550A en galego ou castelán, dispoñible na web do centro ou tamén na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación <<admisionalumnado>> (https:/www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e entregalo no CEIP de Carnota.

O alumnado xa matriculado no centro e que vaia continuar para o vindeiro curso non necesita facer este trámite.

Tampouco o deberán realizar os que pretendan matricularse para o centro vindeiro xa que non temos centros adscritos. Neste caso deberán esperar ao comezo do prazo de SOLICITUDE DE ADMISIÓN que será do 1 ao 20 de marzo.

O anexo de reserva e a lexislación está dispoñible como ficheiro adxunto.

Na conserxería haberá tamén o anexo impreso e unha copia do resumo da lexislación aplicable.

decreto254-2013-admision.pdf835.33 KB
l-modific admision 18-12-20.pdf562.24 KB