CADA XESTO CONTA

Dende a Biblioteca do colexio imos colaborar un ano máis nunha campaña de recollida de produtos navideños e de limpeza. O lema desta campañadeste ano é "Cada xesto conta". Picade na imaxe para ver toda a información da campaña.

25 de novembro: Non é Non

Lecturas 25N

Con motivo do 25N, dende a Biblioteca animámosvos a participar. Tedes AQUÍ a información.

KAMISHIBAI 2018-2019

Outro ano máis volvimos a pasar un "Mes de Fábula". Aquí deixamos unha mostra dos Kamishibai de 4º, 5º, e 6º de Primaria.

KAMISHIBAI 4º A KAMISHIBAI 5º KAMISHIBAI 6º

Adaptacións e melloras na nosa biblioteca!

No noso centro estamos levando a cabo algunhas reformas co fin de acadar unha biblioteca máis inclusiva e que estea ao alcance de todos e todas. Aquí vos deixamos algunhas imaxes:

Comezamos con forzas un curso máis!

Un curso máis xa estamos de volta! Este ano o CEIP de Carnota comeza en positivo e cun novo proxecto que xirará en torno ao tema das emocións. Por iso, titulámolo C+ (Carnota en positivo).

A nosa mascota, Leocadia, este ano está emocionada e así recibe ao noso alumnado invintándoo a emocionarse con ela.

Como podedes ver nas imaxes que aparecerán a continuación, durante estas semanas xa lle estivemos dando vida aos corredores en relación coa temática do noso novo proxecto.

Para cubrir os murais inspirámonos no conto 'O monstro das cores' e todo o alumnado xa pasou a deixar as súas mensaxes en cada un deles.

Seguindo o conto, no amarelo cóntannos cando senten alegría; no azul cando senten tristeza; no verde cando senten calma; no negro cando senten enfando; e, por último, no vermello cando senten rabia.

Aquí vos deixamos unhas imaxes para que vexades o bonito que nos quedou!

Revista oficial do CEIP de Carnota 2018

Ola a todos/as!

Un ano mais, a revista oficial do CEIP de Carnota xa está dispoñible!

Agora que chegamos ao final do curso, é hora de recordar todas as actividades interesantes que fixemos durante o ano, e reflexionar sobre o que aprendemos. Por iso, os nenos e as nenas do cole de Carnota prepararon moitas seccións con diversas temáticas: seguridade, entrevistas, letras galegas, arte, natureza, entretemento...

Para acceder á revista, só tedes que facer click AQUÍ. Apertas!

Guía de Lectura Nadal 2017

Presentámosvos a Guía de Lectura para este Nadal, esperamos que vos guste xa que foi preparada con moito cariño por todo o pofesorado do centro.

Esta selección de libros pódevos axudar á hora pedir ou idear un agasallo especial, así como tamén son os compañeiros ideais para mergullarse nunha historia de aventuras, fantasía ou para seguir aprendendo máis cousiñas interesantes sobre o proxecto deste curso, "A seguridade".

Esperamos que gocedes moito destas lecturas!

PLAMBE (Plan de Mellora da Biblioteca Escolar)

Desde o C.E.I.P. de Carnota entendemos a nosa biblioteca como o punto de partida para todos os nosos proxectos e ideas. Sen dúbida, é o eixe vertebrador da nosa actividade educativa. Grazas ao plan de mellora das bibliotecas escolares (PLAMBE), podemos proporcionar un espazo con multitude de recursos e posibilidades.

Entre as actividades que estamos levando a cabo na actualidade, podemos destacar:

- Mochilas viaxeiras.

- Clubs de lectura.

- Proxecto "Libros que alimentan".

Ademais, na biblioteca dispoñemos dun amplo catálogo de libros, destinados a todas as idades, así como de diversos ordenadores, onde o alumnado pode buscar información. Por outra banda, o programa MEIGA permítenos desenvolver un sistema de préstamo de libros, dispoñibles para toda a comunidade educativa.

Benvidos á biblioteca! (Curso 2017 - 2018)

Ola a todos/as,

Benvidos un ano máis á nosa biblioteca, o noso espazo de lectura e aprendizaxe onde como xa sabedes, levamos a cabo actividades moi especiais.

A través desta mensaxe queremos comunicarvos que a biblioteca xa está oficialmente aberta, e que podedes acudir a ela cando queirades.

Leocadia quedou moi contenta co éxito do proxecto do ano pasado, relacionado coa ciencia. Este ano, o novo proxecto será "A seguridade", para o cal comezaremos a preparar carteis e materiais. Esperamos a vosa participación!

PREMIOS MAREANDO HISTORIAS

NORABOA AOS GAÑADORES E GRAZAS POR PARTICIPAR A TOD@S!

A ciencia no cole de Carnota

ESTES SON OS TRABALLOS E AS RAMAS QUE ESTUDIAMOS NO CEIP CARNOTA PARA O NOSO PROXECTO DA CIENCIA.

LETRAS GALEGAS 2017 CARLOS CASARES

A VOLTAS CO PROXECTO DA CIENCIA