Calendario Eleccións ao Consello Escolar 2022-2023

CALENDARIO ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR 2022/23

RESOLUCIÓN do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos

A Xunta Electoral, unha vez constituída e de acordo coa lexislación vixente, procede a aprobar a publicación das convocatorias dos distintos sectores de representación, así como a publicación dos seus correspondentes censos electorais, e establece o seguinte calendario electoral:

• Día 09 de novembro:

- Publicación das convocatorias de eleccións nos distintos sectores educativos: profesores, pais/nais e, se ser o caso, persoal de administración e servizos.

- Publicación provisional dos censos dos sectores educativos citados.

- Envío de escritos ao Concello e a ANPA solicitándolles a designación dos seus representantes.

• Do 10 ao 18 de novembro:

• Prazo de presentación de candidaturas.

• Día 13 de novembro: (Celebración da 2ª reunión da Xunta Electoral):

- Proclamación e posterior publicación de candidaturas por sectores de representación.

- Aprobación definitiva de censos electorais, unha vez resoltas as posibles reclamacións.

- Aprobación de modelo de papeletas e sobres dos distintos actos electorais.

- Sorteo público da designación dos membros das mesas electorais.

• Día 21 de novembro:

• Segunda reunión da Xunta Electoral: Admisión e proclamación de candidaturas. Aprobación dos censos electorais e dos modelos de papeletas e sobres.

• Reunión informativa do Claustro de profesores

• Día 23 de novembro: Comezo das distintas campañas electorais. Circular anunciando as candidaturas de pais e nais. Convocatoria de Claustro extraordinario.

• Día 24 de novembro: Envío de circular recordando as datas das votacións por sectores. Convocatoria da última reunión da Xunta Electoral.

• Día 28 de novembro: Celebración das votacións de:

- Persoal de administración e servizos, de ser o caso, de 12'00 a 12'30 horas.

- Profesorado en claustro extraordinario (16:15 h)

- Pais, nais e titores legais do alumnado, de 16:30 a 19'00 horas

Día 30 de novembro (Celebración da 3ª e última reunión da Xunta Electoral):

- Proclamación de candidatos electos.

- Traslado á Xefa Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria das copias de actas das votacións efectuadas.

- Envío de convocatoria do Consello Escolar

Día 12 de decembro: Celebración de reunión do novo Consello Escolar.

Día 14 de decembro: Envío a Xefatura Territorial do fomulario ANEXO II da Resolución do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

O presidente da xunta electoral

Manuel Rico Grijó

MODELO PRESENTACIÓN CANDIDATURA SERCTOR NAIS/PAIS