You are hereAprobada a convocatoria de bolsas de comedor, adquisición de material escolar e realización de actividades extraescolares.

By quirogapalacios - Posted on 28 Abril 2022

27/04/2022. A Xunta de Goberno Local, reunida en sesión extraordinaria, aprobou hoxe a "Convocatoria de bolsas de comedor, adquisición de material escolar e realización de actividades extraescolares para o alumnado dos centros docentes públicos e concertados sostidos con fondos públicos de educación infantil (segundo ciclo) e de educación primaria obrigatoria do Concello de Santiago de Compostela, para o curso escolar 2022/2023". Máis información.