LISTADO DEFINITIVO DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 21/22

Publícanse no taboleiro interior do centro, con data de hoxe, as listaxes definitivas do Fondo Solidario de Libros para o vindeiro curso 2021/2022.

O calendario de entrega dos vales será o seguinte:

- Xoves 8 de xullo --> 1º Educación Primaria.

- Venres 9 de xullo --> 2º Educación Primaria.

En setembro entregaranse o resto dos vales e os libros adxudicados.

LISTADO PROVISONAL DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 21/22

Publícanse con data de hoxe as listaxes provisionais do Fondo Solidario de Libros para o vindeiro curso 2021/2022, no taboleiro interior do centro.

Segundo a orde do 6 de maio de 2021 no seu artigo 19.1.2ª.c) as persoas interesadas poderán reclamar no dous (2) días seguintes ao da publicación da listaxe provisional.

Prazo de reclamación: 5 e 6 de xullo (inclusive).

APERTURA DOS PRAZOS DE MATRÍCULA NOS SERVIZOS DE COMEDOR E MADRUGADORES

A Xunta de Goberno Local na sesión celebrada o día 28 de xuño, acordou aprobar os Prazos e o procedemento de admisión nos Servizos de Comedor e Madrugadores, na rede de centros públicos de educación infantil e primaria do Concello de Santiago de Compostela.

O prazo de matrícula ábrese do mércores 30 de xuño e remata o 14 de xullo, (ámbolos dous inclusive). Os novos usuarios deberán entregar cuberto o correspondente impreso de matrícula, que poderá descargarse da web www.santiagodecompostela.gal, e deberán rexistrarse posteriomente na APP ColeChef.

Adxuntase arquivo coas instruccións

RECOLLIDA ORDENADORES E-DIXGAL 6º DE PRIMARIA

Os ordenadores poderanse entregar na Secretaría do Centro os días 25 e 28 de xuño en horario de 11:00 a 13:00 h.

Grazas

MODIFICACIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

Engádese libros en 5º e 6º de educación infantil.

Disculpen as molestias

FORMALIZACIÓN MATRICULA PARA O NOVO ALUMNADO CURSO 2021-2022

O prazo para a formalización da matrícula do alumnado admitido no vindeiro curso 2021/2022 comezará o luns 21 e rematará mércores 30 de xuño (ambos incluídos)

Achéganse os seguintes arquivos para a súa presentación.

1. Nota informativa

2. Impreso matrícula.

3. Autorización para recoller ao alumn@

4. Solicitude de praza no autobús

5. Tríptico (soamente para o alumnado de 4º infantil)

INFORMACIÓN SOBRE A RECOLLIDA DE LIBROS DE 3º E 4º DE EP DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Os libros do Fondo Solidario recolleranse na Secretaría do centro os días:

- 21 de xuño de 2021,  os de 3º EP.

- 22 de xuño de 2021, os de 4º EP.

Administración.

INFORMACIÓN DA ANPA ATHENEA SOBRE A RECOLLIDA DOS LIBROS DE 4º EP

Comunicación da ANPA ATHENEA sobre a recollida dos libros de 4º de EP.

Recolleranse os libros o día 22 de 9:30 a 12:00h.

* Se algún dos pais quixera doar os libros de texto de 3º EP, tamén serán recollidos nese mesme día.

Gracias.

ANPA ATHENEA

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

No arquivo adxunto e no taboleiro da entrada do centro poderán consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso 2021-2022

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA, ESO E EDUCACIÓN ESPECIAL PARA O CURSO ESCOLAR 2021/2022

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

• O prazo para presentar as solicitudes é dende o 21 de maio ao 22 de xuño de 2021 ambos inclusive.

• Será necesario presentar, unha única solicitude por familia para irmás escolarizados no mesmo educativo.

Arquivos que se adxunta:

* Anexo I. (Solicitude)

* Anexo II. (Comprobación de datos dos membros computables da unidade Familiar)

* Documentación complementaria necesaria para tramitar o procedemento.