NOVAS

IMPORTANTE:

Rectificación libro de matemáticas de 2º de Educación primaria:

Matemáticas 2. Operación Mundo.Anaya (Incluye material manipulativo)

ISBN: 978-84-698-9373-9

MATERIAL ESCOLAR

2024/2025

A continuación podedes consultar o material escolar necesario para cada un dos cursos de Educación Infantil e Educación Primaria.

- LISTAXE MATERIAL 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

- LISTAXE MATERIAL 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL

- LISTAXE MATERIAL 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

- LISTAXE MATERIAL 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

- LISTAXE MATERIAL 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

- LISTAXE MATERIAL 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

- LISTAXE MATERIAL 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

- LISTAXE MATERIAL 5º Y 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

FONDOLIBROS 2024/2025

Xa podedes consultar no taboleiro de anuncios do interior do colexio as LISTAXES DEFINITIVAS do fondo solidario de libros de texto.

Tamén están dispoñibles os VALES DE MATERIAL E DE LIBROS. Podedes recollelos no centro no seguinte horario:

De 10:00 a 11:00 h

Teléfono de contacto do centro: 886151584

INFORMACIÓN SERVIZOS DE MADRUGA E COMEDOR

Neste curso todo o servizo de madruga e comedor xestionarase a través da App Cole chef. No apartado Madruga e comedor poderán atopar unha carta informativa de Arume na que  se indican todos os pasos que as familias deben seguir para poder darse de alta nestes servizos.

A App estará dispoñible a partir do 15 de xullo, finalizando o 2 de setembro para inscribirse como usuario/a habitual. Pasada esa data soamente poderanse inscribir como usuarios/as esporádicos/as dos servizos para o mes de setembro..

MOI IMPORTANTE. No caso de alerxias e/o intolerancias deberán comunicalo e enviar o informe médico ao  correo electrónico: info@arumeservicios.es, tal e como se indica na carta informativa.

Xa tedes dispoñible o último número da Revista Alcouve. Podedes vela facendo clic na imaxe.

Esperamos que vos guste