23 de ABRIL DÍA do LIBRO

DÍA DO LIBRO NO BENCHO

O día 7 de abril de 2020,  celebrouse un Obradoiro de lectura e linguaxe  audiovisual co alumnado de 5º E.P.
O obxetivo da formación foi tanto favorecer a  aprendizaxe e a utilización  dos recursos audiovisuais do rencuncho creativo da biblioteca, como  a adquisición de  estratexias de edición e produción de vídeos.
Para  elo,  centramos o traballo nun  conto  infantil de igualdade. A rapazada  fixo toda  a planificación  desde o deseño ata o produto, produción e interpretación   do conto.  Deste xeito, favoreceuse o desenvolvemento do  traballo colaborativo, o fomento da lectura e a utilización das ferramentas TIC e as aplicacións (Kinemaster, PicPac...). Ademáis desenvolveuse a autonomía e a  creatividade .

Hoxe, 23 de abril, DÍA do LIBRO, querémolo presentar a nosa comunidade educativa, especialmente aos nosos cativos.

Esperamos que o disfrutedes tanto como o alumnado que o realizou.

Tamén queremos ensinarvos a porta da nosa biblioteca decorada entre tod@s. O alumnado deseño dunha portada dun libro relacionado ca civilización traballada este curso no PDI.

Tamén queremos ensinarvos a porta da nosa biblioteca decorada entre tod@s. O alumnado deseño unha portada relacionado coa civilización traballada este curso no PDI.

Ademáis, na entrada, podedes ollar unha exposición cos libros máis antigos dos nosos fondos bibliográficos.

E.......ALGUNHA SORPRESIÑA MÁIS !!!!!!!!!!

ESTADE ATENT@S A NOSA WEB BENCHIÑ@S