MATEMÁTICAS 1°, 2° E CIENCIAS DA NATUREZA 1º, 2º, 3º

Bo día rapazas e rapaces.

Un día menos para deixar atrás esta situación. Aínda quedan uns cantos días por diante así que, para non perder o hábito, vou deixar varias ligazóns para que poidades ir repasando ao voso ritmo.

MATEMÁTICAS CC NATUREZA
1º EP

Click aquí

2º EP

Click aquí

3º EP

Esta é a miña proposta, pero tedes unha morea de recursos na rede (VEDOQUE, MUNDOPRIMARIA, CEIPLORETO,...) onde poder escoller.

Non deixedes pasar a oportunidade de participar na elaboración dos vosos diarios de corentena, que á volta compartiremos cos compañeiros e compañeiras, e dedicada un intre, todos os días, á lectura.

Un saúdiño Guiño

Fernando

**** No caso de que non nos deixe entrar: a maioría das actividades multimedia están pensadas para ser executadas nun ordenador habilitando o permiso a Adobe Flash Player. De non ser posible podemos acceder a estes ou outros links a través do seguinte roteiro:

CEIPLORETO/CURSO/EDITORIAL (a que queirades) e, unha vez dentro escollede as unidades didácticas relcionadas coa saúde, hábitos saudables, alimentación,... e todas as actividades que queirades Guiño