SOMOS UN CENTRO

A Relva 27 - Torneiros

36410 - O Porriño

FESTIVAL NADAL

O xoves e venres tivemos o festival do nadal no colexio. Destacar a calidade das actuacións que podedes ver na seguinte presentacion pasando as follas e clicando nos agasallos

TRABALLANDO COA NOSA AUXILIAR DE CONVERSA NA CLASE DE INGLÉS

Coma en anos anteriores, este curso volvemos contar no centro coa presenza dunha auxiliar de conversa de fala inglesa. Nesta ocasión chámase Ana e vén dos Estados Unidos. Durante estas primeiras semanas de traballo fixemos actividades moi interesantes para mellorar o noso inglés, e ademais puidemos coñecer algunhas cousas sobre a súa familia, a súa cidade e o seu país. Ao longo de todo o curso seguro que nos irá contando moitas máis cousas sobre a súa lingua e a súa cultura. Aquí tedes algunhas imaxes das nosas clases:

Halloween no Antonio Palacios

A pasada semana, aproveitando que nos países anglosaxóns se festexaba o día de Halloween e que en Galicia contamos co Samaín, o equipo de plurilingüismo do centro preparou unha serie de actividades especiais para o noso alumnado. A finalidade destas actividades é que os nosos alumnos e alumnas practiquen o seu inglés e ao mesmo tempo pasen un bo rato.

As mestras de inglés en infantil traballaron durante as súas clases o divertido libro What's in the witch's kitchen, e o día 30 todo o alumnado de infantil desfrutou dun divertido obradoiro de galletas de Halloween.

Os alumnos e alumnas de 1º e 2º tiveron unha sesión de contacontos en inglés onde escoitaron a historia de Meg and Mog, e ademáis desfrutaron de outras actividades como cancións e xogos en inglés.

Os alumnos e alumnas de 3º e 4º leron o libro Room on the Broom de Julia Donaldson durante as clases de inglés, e o día 30 viron a película baseada nesta fermosa historia.

Finalmente, os alumnos e alumnas de 5º e 6º participaron nunha búsqueda do tesouro con pistas en inglés, onde tiñan que traballar en equipo para descifrar todas as pistas e conseguir un tesouro de Halloween.

Aquí tedes algunhas imaxes sobre as actividades deste día:

DIGITALENT Y BIBLIOTECA CREATIVA

O noso centro foi seleccionado para dous novos proxectos para levar a cabo durante este ano académico

• Digitalent: Proxecto DIGICRAFT NO TEU COLE no marco do plan DIGITALENT, por medio do cal preténdese potenciar o desenvolvemento da competencia dixital. Para levalo a cabo dotan ao centro con material adecuado: 12 tablets e "2 kits instant dixital skills". Acceso a convocatoria e resolución
  • Biblioteca Creativa: proxecto polo cal se quere apoiar a experimentación e a investigación, dos robots e da linguaxe da programación na biblioteca escolar. Acceso a convocatoria e resolución

SEMANA STEM CONSELLERÍA EDUCACIÓN

O noso centro foi seleccionado para participar na "Semana STem" convocado pola Consellería de Educación.

Acceso a resolución

LISTADOS PISCINA CURSO 2019-20

A continuación tendes os listados de piscina para este curso escolar

MOVILIZATE POR EL CLIMA

O Ceip Antonio Palacios comezou a súa andadura polo medio ambiente cando da man da mestra Miriam Leirós  levouse a cabo no centro o proxecto Plasticoff xa en en 2014. O proxecto multidisciplinar tiña como fío conductor promover a reducción, reutilización e reciclaxe de plástico. Deste xeito e contaxiándose todo o centro chegáronse a xuntar máis de 270 kg de tapóns que se doaron a Yessica para a investigación da súa enfermidade rara.

En sucesivos curso levánronse a cabo proxectos como “Rutas Sostibles” e “Cooltureco” ámbolos dous na liña de sostenibilidade e contacto coa natureza.

O curso pasado  participouse de maneira activa en accións de concienciación sobre a crise climática con actividades educativas e actos simbólicos os venres empatizando co movemento Fridays for Future que posteriormente deu lugar a o colectivo docente Teachers For Future Spain.

O centro é pioneiro ademáis en implantar os “Recreos Residuo Cero” , levándose a cabo en varias  clases no curso 18/19 e implantándose no centro completo no 19/20.  Ademáis participa tamén en camaña de reciclaxe de móbiles da Fundación Jane Goodall.

Este ano como proxecto de centro temos os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible, baixo o lema “Palacios pola sostenibilidade” , ademáis de ser tema a traballar nas aulas levará consigo medidas como “ecoaditorias” buscando o aforro enerxético e de recursos, e fomentando actitudes e hábitos máis sostibles.

Desde aquí o noso agradecemento a o diario El País polo seu recoñecemento no seu artigo : “MOVILIZATE POR EL CLIMA”

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER Á PÁXINA