ESTREA DUNHA OBRA MUSICAL! UNHA BOA NOTICIA PARA ESTES TEMPOS!

A pasado 14 de xaneiro  tivo lugar no Auditorio de Galicia a presentación da nova obra musical, Gratulantes, de Sofía Oriana Infante a cargo da Real Fhilarmonía de Galicia dirixida nesta ocasión polo seu director titular, Paul Daniel. Xa é con esta obra, a segunda que estrea coa citada formación, por petición desta, pois na temporada 2019/20  o fixo con  In memoriam tamén no Auditorio de Galicia.

Artigos de prensa sobre a compositora e as súas obras:

La Voz de Galicia xaneiro 2021

Melómano Digital xaneiro 2021

La Voz de Galicia outubro 2019

Concertos en directo

No curso 2018-19 puidemos disfrutar do privilexio de ter á compositora no noso colexio por un tempo, facendo unha substitución, da que gardamos un grato recordo tanto mestres/as  compañeiros como os nenos e nenas,  que naquel curso, tiveron a sorte de escoitala na charla que impartiu na biblioteca do colexio para os alumnos e alumnas de 6º de Primaria. Neste enlace podedes ver  ou recordar a experiencia:

Queremos  felicitar a Sofía  e animarvos a coñecer a obra desta compositora galega,  que sen dúbida vos fará desfrutar e vos axudará a esquecer por un intre a situación que nos está tocando vivir. Apostamos como sempre desde aquí pola cultura! Que siga!