3 DE DECEMBRO. DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL.

Este domingo, 3 de decembro, conmemórase este día internacionalmente. Dende os centros educativos sempre nos facemos eco do mesmo para axudar a sensibilizar ao alumnado para colaborar na súa educación en termos de inclusión e respecto da diversidade. Como onte era domingo, pasamos os actos para hoxe.

Por un lado, na entrada do cole temos unha exposición coas fotos que todas as familias enviastes baixo o lema "TODAS BAIXO O MESMO PARAUGAS".

Ademais desta actividade, varias persoas que forman parte da asociación DISCAMINO viñeron na mañá de hoxe ao centro para contarnos as súas experiencias vitais e axudarnos na concienciación do alumnado sobre toda a diversidade existente. O alumnado maior, de segundo e terceiro ciclo, asistiron atentas á charla que fixeron e aprenderon moito.

Por último, o profe Manu, traballara este baile que o alumnado representou para as persoas que viñeron a dar a charla e tamén para o resto de compañeiros de Infantil, 1º e 2º.