FESTA FIN DE CURSO

Para celebrar o fin de curso e así dar comezo ás vacacións de verán no cole fixemos festa e distintos xogos relacionados coa auga.
Distribuimos ao alumnado en 5 grupos para así poder rotar polos distintos xogos colocados no patio e no ximnasio. Os xogos foron:

• AS POMPAS
  • PISCINA DE BOLAS
  • ESPUMA
  • PESCA
  • POLBO CON CHORROS DE AUGA

A festa foi todo un éxito e as caras de emoción dos rapaces e rapazas dino todo!!!

Aquí vos deixamos a reportaxe de fotos e vídeo que recollemos para que quedara no recordo...agardamos que vos guste!!!

FESTA FIN DE CURSO E COMEZO DAS VACACIÓNS

Coa chegada de fin de curso tamén chegan despedidas...despedidas de mestras e mestres, que durante varios cursos ou de xeito provisional este curso,  formaron parte da comunidade educativa do CEE Miño...

MOITÍSIMAS GRACIAS a cada un e cada unha de vós polo grao de area que aportastes na formación do alumnado do noso centro e especialmente a mestra de Audición e Linguaxe que durante varios cursos apostou con toda a ilusión e moito traballo polo noso alumnado e polo noso centro...moitísima sorte nos novos destinos!!!

FELICES VACACIÓNS E BO VERÁN PARA TODOS E TODAS.