Saltar la navegación

Polos Creativos - Textil

Información

Neste bloque atoparedes varias opcións: máquinas de chapas, máquinas de coser e equipos de e-téxtil. Estes kits permitirán traballar a creatividade na aula e adentrase na aprendizaxe da electrónica e a programación dun modo lúdico e sinxelo. ¡Bótalle un vistazo ás listaxes de materiais para valorar mellor as súas posibilidades!

Fai click nos nomes dos kits para acceder a máis información.

Se queres volver á sección principal de polos creativos, fai click aquí.

Kit 3: Equipo de Costura (3 dispoñibles)

A través deste kit poderedes desenvolver todo tipo de experiencias creativas relacionadas co deseño textil e costura aplicadas no ámbito educativo. O kit está formado por unha máquina de coser automática e por ferramentas básicas para poder comezar a crear dende o primeiro momento. Dispomos dun total de 3 kits.

Listaxe de material

Kit 9: Máquina de Chapas (2 dispoñibles)

Este equipo permitirá que a creatividade do alumnado tome forma e chegue ao resto de compañeir@s dun xeito moi sinxela. Hai dispoñibles 2 kits para préstamo.

Listaxe de material

Kit 10: Equipo de E-textiles (2 dispoñibles)

Os kits de e-téxtil permitirán que o alumnado se transforme en deseñador e creador de novas tecnoloxías, desta forma é posible fomentar vocacións científicas e tecnolóxicas neles. Hay dispoñibles 2 equipos para préstamo que conteñen 6 kits básicos e 1 de ampliación cada un .

Manual

Consulta os calendarios de dispoñibilidade de cada kit

Consulta de calendario

Premendo nas lapelas superiores poderás consultar os calendarios de dispoñibilidade de cada kit. Lembra que existen kits onde hai máis dun dispoñible ao mesmo tempo!

Kit 3 - Equipo de Costura (3 dispoñibles)

Kit 9 - Máquina de Chapas (2 dispoñibles)

Kit 10 - Equipo de E-Téxtiles (2 dispoñibles)

Solicitude de kits textiles