Polos Creativos - Audiovisual

Información

Neste apartado poderedes atopar distintos kits de radio y vídeo. Estos kits enfócanse na produción audiovisual e permitirán traballar na clase competencias básicas de conmpresión e expresión oral e escrita así como fomentar a creatividade e a iniciativa persoal. ¡Polo que vos animamos a botar un vistazo pola listaxe de materiais de cada un!

Fai click no nome dos kits para acceder a máis información.

Se queres volver á sección principal de polos creativos, fai click aquí.

Kit 1: Equipo de Radio (1 dispoñible)

Este kit contén todo o necesario para montar unha radio escolar o que permitirá traballar na aula a oralidade e fomentar a desinhibición do aulumnado á hora de falar en público. Hai dispoñible 1 Kit para préstamo.

Listaxe de material

Kit 2: Equipo de Vídeo (2 dispoñibles)

Este equipo permitirache traballar na creación e edición de vídeo dende unha perspectiva multidisciplinar achegándote aos teus alumnos a través de unha ferramenta cun alto poder de motivación. Hai dispoñibles 2 kits para préstamo.

Listaxe de material

Consulta os calendarios de dispoñibilidade de cada kit

Consulta de calendario

Premendo nas lapelas superiores poderás consultar os calendarios de dispoñibilidade de cada kit. Lembra que existen kits onde hai máis dun dispoñible ao mesmo tempo!

Kit 1 - Equipo de radio (1 dispoñible)

Kit 2 - Equipo de vídeo (2 dispoñibles)

Solicitude de kits audiovisuais

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)